Fikk oversent nesten 60 bars i dag fra usa, pent pakket i en ferdig frankert boks. En bekjent pakket de enkeltvis i pakken og sendte de på billigste måte, men noen an dem har nok fått seg en dult.
Om det er andre av dere lavkarbo folka som ønsker å overta noen av dem (synes 60 er litt mange, men det var det det var plass til i boksen), kan vi sikkert bli enige om pris. Dersom det er noen i Molde eller omegn kan vi også unngå porto.
Har fått 2 typer, Caramel Chocolate Peanut Nougat Bars (40 stk 2gr net carb) og Caramel Double Chocolate Crunch Bars (20 stk. 4 gr. net carb). Begge typer 1.6 oz (ca. 45 gr.) - flere opplysninger på [url]www.atkins.com[/url]
Helt greit med flytting. Vet ikke helt hvorfor jeg la den her, tenkte meg nok ikke om i det hele tatt. Satt bare og leste oppskrifter og "vips", så var innlegget også lagt inn der.
Skal prøve å være flinkere neste gang.
Til de som har spurt om pris så hadde jeg tenkt på noe slikt som 14-15 kr stk., og så porto da selvfølgelig. Det billigste er vel boblekonvolutt, men er litt usikker på hvor mange som går inn i en boble C5 kontra en boble C4, litt prisforskjell er det jo.
Ønsker IKKE å kvitte meg med alle, kun 30-35 stk (ca 20 nøtt og 15 dobbel sjokolade).
Billigste måte å sende på er smartkonvolutt som du har godt med tape rundt. Du kan pakke inn varen med avis eller annet som beskytter.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.