Nitja sa for siden:
Er så ekstremt tørr i munnen om dagen, føler jeg ikke gjør annet enn og drikke men er alikevell tørr, spes i halsen.
Nitja sa for siden:
Er så ekstremt tørr i munnen om dagen, føler jeg ikke gjør annet enn og drikke men er alikevell tørr, spes i halsen.
Graphicjunkie sa for siden:
Jeg har også hatt det problemet innimellom. Spesielt når jeg våkner. Men halsen har jeg ikke kjent noe til. Du begynner ikke bare å bli litt syk da? ;p
Nitja sa for siden:
Naai jeg er på bedringens vei faktisk :P
Vært forkjøla siden lenge før jul og først nå det slipper taket :-P
Men har vært tørr i munnen/halsen siden jeg begynte på ketolyse og ikke før...
Kitt sa for siden:
Heeeeelt vanlig på ketolyse!:)
QueenConnie sa for siden:
^^ signerer.
jeg drikker hele tiden^^ konstant tørst
kiril sa for siden:
samme her,men i munnen ikke halsen
GKS sa for siden:
Det har jeg også merket. Jeg som ikke har vært flink å drikke mye vann før, kan liksom ikke få nok vann nå! Er tørst og drikker vann hele tiden.
Det første jeg gjør når jeg står opp om morgenen er å sluke i meg et stort glass vann!
screwball sa for siden:
Når jeg våkner om morgenen er jeg skikkelig sandpapir i munnen...sånn jeg først merker ketosen.
Everio sa for siden:
Er også ganske så ru i munnen, spesielt på natten :ja:
QueenConnie sa for siden:
så vi kan vel konkludere at: JA! det er vanlig på ketolyse :)
Bengt sa for siden:
so kjekt å sjå at andre e like tørre i munnen som ej :)
Maria29 sa for siden:
Jepp,tørr i munn og hals her å. Pleier å gi seg litt etterhvert:)
Miranda13 sa for siden:
Jeg er også tørst og tørr i munnen og drikker mye.
Torkil sa for siden:
Hei
Ketogen diett er vanndrivende, spesiellt de første ukene og da kan man trenge en god del ekstra væske, senere pleier det å roe seg ;)
Vennlig Hilsen
Torkil
Miranda13 sa for siden:
Det har begynt å roe seg :) Jeg kjenner at kroppen er i endring i en god retning.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.