noen som har tips eller noe?hva nurde jeg gjøre??
jeg orker ingenting,så jeg steker egg og spiser og på kvelden en gang en kylling file...orker ikke hive ned på noe annet :s
har vært sånn i 4-5 dager nå og det er vell ikke så heldig??
Nå vet jeg jo ikke hva du har spist tidligere og derfor vanskelig å gi noe konkret tips på nye matretter.
Men hva med å bruke noe annet krydder en stund, da gir du den gamle maten en ny vri :)
tror jeg må lete her etter noen bilde oppskirfter ja,det kansje får fart på saker og ting...
jeg spiser frokost/lunch rundt 11-12 og kvelds på kvelden som regel etter 20.00
og er sulten imellom,men får det ikke til....
Når jeg er ordentlig matlei hjelper det meg å ha "plukkemat". Kutter stangselleri i staver og lager en dip, steker noen kyllingvinger, lager noen kokte blomkålbuketter med tahinisaus osv. Også setter jeg det i skåler på bordet foran tv'en og småspiser litt. Bir litt som tapas. Det føles ikke som et måltid, man får ikke den veldige metthetsfølelsen fordi man spiser saakte. Og plutselig har jeg spist et ganske stort måltid...
Hadde sånn jeg og i helga, og havnet litt på karboen igjen, spiste nesten ikke hele lørdagen og tydde desverre til sjokolade for å få opp blodsukkere- rask dårlig løsning :rolleyes:
Hva med å prøve noe nytt da, spise gode salater med kylling og skinke. Raide ostedisken for noen gode oster.
Jeg har nå nesten ikke spist egg de siste dagene, og det er super lenge siden vi hadde blomkål til middag. Prøver å variere så mye som mulig og prøver å unngå at egg blir den eneste frokosten og at blomkål blir det eneste til middag.
Det er viktig å spise vairert i en hver diett, hva med å prøve å se litt mer på hva du kan spise. Kanskje du har havnet i en bane med ting som du har blitt vant til og helt glemt en masse annet du også kan spise. Muligehetene i denne dietten er jo så mange.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.