Dro frem buksehaugen fra skapet i sted bare for og sjekke om det var noe som passa, og vist svarte søren så var det jo mangen som passa :-D
Ned en størrelse i dongeribukser og ned 2 størrelser i dressbukser :-D
Og enda skal jeg ned to størrelser til i dongeribukser før jeg er heeelt fornøyd, men nå skal alt av "forstore" klær gies bort eller kastes :-D
Så flott!!!
Dette gleder jeg meg til også, men jeg har ikke noen "for små" bukser jeg da. Jeg gleder meg til at buksene mine er for store og jeg MÅ kjøpe nye......:D
Så braaaa! :D Deilig følelse! :D Flink du er!
[color=dimgray][/color]
(gleeeder meg til gamle klær passer igjen, jeg har gått ned 2 kg de tre første døgna, og krympet 6 cm i magemål, så jeg er MOTIVERT!)
Ja-aa var kjempe god følelse :-D
Og når jeg gikk på vekta i dag (akkurat gått på dietten i 2 uker i dag) så viste den 72,6 så jeg har gått ned 5 kg på to uker :-D
Og vi får besøk av et vennepar vi ikke har sett siden julen så skal bli morro og høre om de ser noen forskjell :-D
Sambo mener han ser det litt, men han ser meg jo hver dag så blir jo like vanskelig for han og se at jeg har gått ned som det er for meg (utenom at jeg ser det på vekta da).
Så flott!! :D
Gleder meg jeg også til jeg kan prøve klær som er for små. Har en hel søppelsekk med masse kule og fine klær som er blitt for små, som jeg skal inn igjen.
Ja-aa er så moro, men redd det kan bli dyrt fremover :p
Jeg gav bort veldig mangen av "førgravid" klærne mine for hadde gitt opp håper om og noen gang passe inn i de igjen men nå kan det jo se ut som at det faktisk er mulig :-D
Kjenner meg 20 kg lettere i dag og merker at jeg faktisk har overskudd og lyst til og rydde og vaske huset :-P (noe jeg ikke har hatt på leeeeeeeeenge).
Og nå sitter jeg og jentungen på snart 3 år og koser oss med eggerøre med paprika og agurk :-D
Da har vi hatt besøk og joda vennina mi så at jeg hadde tatt av ja :-D
Var bare såååå morro og høre og hu måtte nå se gjennom boka hun også, så kansje det er enda en som konventerer til ketolyse snart :-)
Ja det har en tendens til å bli sånn. Jeg har 3 venninner som alle starta på nyåret med hver våres slankekur.. (egenkomponerte).. Nå har jeg klart å konvertere 2 av dem, og fått dem hit.. :D Jobber litt med den siste :p
Så flott at hun så at du hadde gått ned :D Det er så utrolig motiverende.. :klem:
Ja og det som var enda mer morro var at jeg faktisk kunne se det litt selv også etter dem var gått hjem, så kansje jeg trengte noen "uttenifra" som så det for at jeg skulle klare og åpne øynene og se det selv..
Blir morro og se hva svigermorami sier når hun kommer på fredag, hun er alltid så flink til og komme med gode ord når det er noe :-)
Ja hun er veldig flink til og komme med fine kommentarer :-)
Og jeg har sliti litt med de ekstra kg fra svangerskapet som ikke ville bort, de kg jeg strever med nå er kg som kom på i første svangerskapet og nekta og gå bort igjen så jeg har prøvd tidligere og få dem bort men ikke snakk om at dem har villa slippe taket, men nå ser det jo ut som jeg har funnet den rette veien og gjøre det på :-)
Gleder meg til jeg skal hjem til mamma og de i mai og se reaksjonene fra mamma og pappa :-P
Veldig koslig svigermor ja :-)
Og ei ordentlig skravlebøtte (på en positiv måte) :-)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.