< Tilbake til oversikten

Ny her

S@nne sa for siden:

Heisann!

Jeg er 27 år og kommer fra det kalde nord. Jeg startet på ketolysekuren 12.01.09. De 2-3 førte dagene var veldig vanskelige og jeg trodde at jeg ikke skulle klare å følge denne kuren. Trodde jeg kom til å spise den samme maten i mange måneder, men så kom jeg over dette forumet og det er supert!!:) Jeg har fått kjempe mange gode tips og ikke minst oppskrifter! Nå er jeg veldig optimisktisk.:)

silje sa for siden:

Velkommen, og lykke til!

Silje :)

Everio sa for siden:

Hei og velkommen hit :klem: Startet opp samtidig med deg :)

mizzzzy sa for siden:

Velkommen! hehe. Jeg er selv ny, og startet onsdag. Men jeg var inne å tyvtittet på forumet først, og fant da ut at dette klarer jeg!

Lykke til!

Torkil sa for siden:

Hei
Velkommen. Her får du råd om det meste. Savner du variasjon i kostholdet er det bare å sjekke forumet, masse gode oppskrifter.
Lykke til
Torkil :)

Nitja sa for siden:

Masse lykke til :-D
Jeg har selv gått ned 5 kg på 2 uker :-D
Så dette klarer du :-D

Tatis sa for siden:

hei og velkommen,
eg gått ned bare 1,5 på 2 veke men likevel veldig fornøgd med resultat!!!!!!1

S@nne sa for siden:

Takk for det! Jeg er veldig spent, i morgen skal jeg veie meg.. Litt skummelt..
Jeg prøver å ikke ha alt for store forventninger siden det kun er 1 uke siden jeg startet, men det er litt vanskelig.

Cammis sa for siden:

Hei hei!
Jeg startet 12 januar jeg også,veldig mange bra tips her inne=) Men er litt forvirret,har holdt meg til ca 20-30 karb om dagen men har bare gått ned 1kg!!! Og det er sikkert bare vann=(

nelly79 sa for siden:

Velkommen skal du være :-)

clovek sa for siden:

velkommen :D

QueenConnie sa for siden:

du burde virkelig lage kokebøker til kuren din torkil!
:)

QueenConnie sa for siden:

og ja :)velkommen! :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.