Viss det er lavkarbo( og ikke grethe roede som står i filosofiboksen din ;)) du skal følge, så er det ikke meningen å gå sulten.
Bacon i store mengder kan jo binde vann i kroppen fordi det er salt.
Da ville jeg faktisk heller tatt 3 egg :ja:
Vet du, jeg skal egentlig følge ketolysekur jeg da.
Valgte Grete Roede fordi jeg har prøvd det tidligere. :o
3 egg, uff det høres nesten kvalmende ut for meg, men ok jeg skal prøve.
Tab er sukret med aspartam, vær så snill og la den være lovlig. :D
Skal kjøpe sånne stix i løpet av helga, men det haster vel ikke egentlig.
Det tar jo en stund før jeg kommer i ketose.
Fikk høre av ei at det vil ta 1-2 uker.
Jeg er så utrolig motivert nå, men jeg føler at jeg ikke kommer helt i gang liksom.
Det er jo "lovlig" med aspartam da, men det er jo diskutert sunnheten og skadevirkninger av det....
Viss du skal følge ketolysekuren, så bør du ha boka. Jeg mener det er et must. Den har vært min "bibel" :) Følge den slavisk i starten og etterhver du blir trygg på kuren og telling av karbohydrater setter seg i fingrene så kan du begynne å eksprimintere :ja: (Min erfaring ;))
Gjør du det rett, tar det 1-3 dager å komme i ketose :ja: Glukoselageret i kroppen tømmes som regel etter 3 dager :)
Er det normalt med nattesvette på denne kuren? Når jeg våknet idag morges (altså våknet på 3. dag) så var dyna helt fuktig... kvalmt, men hører det med, så vet jeg det jo. Er sykt forkjølet, men ikke feberfølelse, så tror ikke det er det heller...
Mange opplever å svette mer :ja: Men det normaliserer seg etterhvert :)
Det er at det er hardt for kroppen å gå over på fettforbrenning, kroppen jobber mer :ja:
ENERGI!!!! JA TAKK, vet nesten ikke hva det er jeg.
Det tas imot med åpne armer.:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.