TAM sa for siden:
Sikert et knalldumt spørsmål, men siden man kan få muskelkramper, kan man vel like gjerne få det i hjertet?? Eller??
Ble faktisk litt redd nå jeg da.
TAM sa for siden:
Sikert et knalldumt spørsmål, men siden man kan få muskelkramper, kan man vel like gjerne få det i hjertet?? Eller??
Ble faktisk litt redd nå jeg da.
Lindabtn sa for siden:
Det kalles vel heller doble hjerteslag eller hjertebank. Jeg får det veldig ofte og det er VONDT!!!
lokkebiff sa for siden:
Du kan ikke få en krampe i hjertet på lik linje med kramper du kan få i andre type muskelvev.
Får du krampe i hjertet, skyldes dette forkalkning og at hjertet får for lite blod ved anstrengelser.
Dette kalles angina pectoris, er et ganske alvorlig symptom som bør følges opp!!
MEN, nå regner jeg med at det er slike hjertebank som Lindabtn snakker om, du kanskje føler!?
Et lavkarbokosthold kan virke vanndrivende, dvs. at også vitaminer og mineraler skylles ut.
Å ta tilskudd er derfor veldig viktig!!!
Personlig erfaring er at magnesium er det viktigste jeg får i meg.
Glemmer jeg magnesiumstbl. eller at jeg tar for lite, opplever jeg voldsom hjertebank (og leggkramper)
Håper du ble litt klokere!? :)
.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.