< Tilbake til oversikten

Store forandringer på kort tid

brud2010 sa for siden:

Hei!

Føler for å fortelle dere hvor flink jeg har vært på ketolysekuren! Alltid kjekt å fortelle det til andre:)

Jeg startet den 29.september 2008. Da veide jeg 93,2 kilo.
I dag er det 16.januar 2009. Nå veier jeg 70,2 kilo.

Jeg har altså på 3,5 måneder gått ned 23 kilo:D
Har fulgt streng diett hele veien, aldri skeiet ut. Vært på utallige julebord, både i nærheten og på hotell. Spist min egen mat overalt. Bak kaker og god mat til alle andre, jeg har aldri smakt en eneste bit selv.

Nå er jeg i sluttfasen, og har kun 5 kilo igjen før jeg sier meg fornøyd.
I ettermiddag skal jeg ut å kjøpe meg en ny festkjole;)

Håper dette kanskje inspirerer andre som nettopp har begynt:)

Gerd sa for siden:

Fantastisk :heia:

Et kjempeflott eksempel på at å følge kuren til punkt og prikke gir virkelige resultater :D

Takk for at du deler :)

Damita sa for siden:

WOW!!! :w00t:
Du har jammen vært flink! Nå fikk jeg enda mer blod på tann.. :stortsmil

Joiner Gerd, og sier Takk for at du deler dette med oss :stortsmil

traller videre :D:D:D

mizzzzy sa for siden:

Tusen takk! dette er super motivasjon for nybegynnere sånn som meg!
Utrolig bra!

Everio sa for siden:

Slike innlegg er en kjempemotivasjon for meg :ja:

Gratulerer med en super vektnedgang :klem:

Lindabtn sa for siden:

FY ¤#%& hvor flink du er :eek:
Har ikke ord for hvor imponert jeg er :heia:

trillian78 sa for siden:

Fantastisk! :heia: Og hipp hurra for ketolyse!!!

Kitt sa for siden:

skryteskryteskryte

Du har vært kjempedyktig!:heia:

Jeg begynte på'n igjen i går og nå ble jeg megainspirert til å virkelig stå på!:D

Lykke til med de siste!:klem:

Pocahontas sa for siden:

Brud2010!

Jeg er MÅLLØS av beundring...:D

Wow, altså....

Lykke til med de siste få blåbærkiloene for deg...

Pocahontas:)

Smultsmurfen sa for siden:

Signerer mizzzzy her jeg! :):):)
Hurra for deg!!!!! :heia:

magdalena sa for siden:

Helt utrolig!:w00t:Tror nok du inspirerer mange her med din solskinnshistorie,og også viktigheten med og følge kuren slik den er beskrevet i boken.
Bra jobbet!:heia:

Minni1 sa for siden:

Så utrolig flink du har vært.
Virkelig inspirerende å lese slikt noe.

Lykke til videre.:)

smil! sa for siden:

så utrolig flink du har vært!! :heia:

brud2010 sa for siden:

Så koselig med så mange hyggelige svar!:) Dette må være verdens hyggeligste forum med så mange koselige brukere:)

Veldig fint å være en inspirasjon for andre!:)
Som sagt så er min nøkkel til denne vektnedgangen min å følge kuren strengt. Aldri en utskeielse, bare hold ut!

Labomba sa for siden:

Du koloenorme banan!!!!!!
Det er jo fantastisk! Du har virkelig stått på, skjønner jeg. Skulle ønske jeg var like standhaftig. GRATULERER!!!!

LilleM0r sa for siden:

Gratuleree, brud2010!

Er helt enig med deg, nøkkelen er å følge kuren - og ikke eksprimenter med alt mulig:)

Men, til dere andre - husk at dette er et resultat utenom snittet.
Jeg startet samtidlig - altså septemeber 08, har også fulgt kuren uten unntak og har tatt av ca. 7-8 kilo.
Vi to representerer sikkert hver vår ytterlighet - snittet vil være et sted i mellom.

Så derfor - ikke mist motet om dere ikke oppnår de samme resultatene på så kort tid! Jeg er helt overbvist om at jeg (og alle andre) skal klare å ta av like mye - jeg (og kanskje noen av dere andre) trenger bare litt lengre tid.:)

Og igjen, masse lykke til videre brud2010 :heia:- gratulerer med ditt kjmepresultat og takk for den motivasjonen du gir videre til oss andre:klem:

Nitja sa for siden:

Oj :-O
Ja du har all grunn til og fortelle hvor flink du har vært :-D
Er jo kjempe bra :-)

Fungirl sa for siden:

Kjempebra :) Du er svinedyktig :)

dålsi sa for siden:

Oj oj oj - så fantastisk flink du er! Det må være herlig å ha klart det.

Ønsker deg lykke til videre! Vi følger etter.......:)

bibi sa for siden:

Imponerende resultat!!!

:ja:

Misty sa for siden:

Signerer!!
Du har vært superflink :heia:

Torkil sa for siden:

Hei
Jeg slutter meg til gratulantene og bøyer meg i støvet av beundring.
Lykke til med de siste få kiloene.
Se forresten tråden om før og etterbilleder ;-)))

Lykke til videre

Torkil :)

KarboFersking sa for siden:

Gratulerer så mye. Dette var et flott resultat. :)

Jeg begynte omtrent samtidig som deg. Har gått ned 14 kilo fram til nå.

pjusket sa for siden:

Så superbra! Jeg skjønner veldig godt at du er stolt, det hadde jeg vært også! Det er bra vi har sånne som deg som motiverer oss til å fortsette videre, du har gitt meg også blod på tann nå! :D

miss_chica sa for siden:

jøss, så flink du har vært! du har ikke noe blogg/dagbok vi kan se på for å se hva du spiste og hvordan vekten gikk nedover?

Cathrine83 sa for siden:

FANTASTISK brud2010 :). Knall bra jobbet, masse lykke til med de siste kiloene.

girl68 sa for siden:

Kjempe bra, jeg blir så imponert når jeg hører at det virkelig går ann.. men jeg har et spm... hvordan er det med alkohol... f.eks vin, lav karbo øl...?? jeg er så redd at jeg skal ødelegge alt sammen... HAr det fungert for deg, eller har du kuttet helt ut??? Takknemmelig for råd, ny, og optimist.

snowqueen sa for siden:

Wow! Gratulerer så mye! Tusen takk for at du delte det, denne skal jeg kikke på når ting går i motbakke her.

Var du foressten flink til å spise mye fett, eller tenkte du ikke så mye over det? :p

Going down! sa for siden:

Gratulerer! og takk for at du delte dine erfaringer, det gir mye inspirasjon for ferskinger.
Jeg skal veie meg for andre gang i morgen. Første uken gikk jeg bare ned 1 kilo og det var litt skuffende. Denne uke nr 2, har jeg ikke veid meg (selv om jeg har hatt lyst) og jeg er veldig spent på resultatet. Jeg føler på meg at jeg har gått ned mange cm, (og samboeren sier han kan se det).
Å gå ned så mye, så fort som deg er vel et urealistisk mål, men man kan jo håpe.... Det vktigste er at smertene nesten er borte og energien er 100 % bedre, og det var allerede etter et par dager.

Damita sa for siden:

Innom med ønsker om en alldeles nydelig dag :klem:

Finally sa for siden:

HEI!!

ÅÅÅ dette er bare fantastisk lesing! Så utrolig motiverende!! På tunge dager når man sliter og har lyst til gi opp fordi man begynner å lure på om man noen ganger skal klare å nå sitt mål, så er det innlegg som dette som får en til å virkelig fortsette og får HÅP!

Du har ingen bilder av deg selv før/etter som viser hvor utrolig flott du har blitt da?

:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.