< Tilbake til oversikten

Safe å oppgi pers nr?

Kayleen sa for siden:

Hei!

Har noen av dere erfaring med caredirect.eu? Har lyst å bestillle hoodia derfra, men blir bedt om å oppgi mitt pers nr., noe jeg er litt nølende til...
Blir forklart at det er for å komme gjennom den norske tollen fortest mulig, men er skeptisk av natur...
Noen som har erfaring med denne nettsiden??

Kitt sa for siden:

[LEFT]Har bestilt derfra for lenge siden, jeg. Over et år, faktisk!:)

Tablettene kom på bare noen få dager, ikke noe problem!:D

Om tablettene var verdt pengene;:p se, det er en annen sak!
[/LEFT]

Kayleen sa for siden:

Hei Kitt,

Takk for svar:) Du prøvde hoodia og det funket ikke? Har så utrolig irriterende matlyst og vet jeg spiser mer enn jeg burde.. Tenkte hoodia tabletter kanskje kunne hjelpe meg på å begrense matinntaket.
Måtte du også oppgi pers. nr ditt?

Veggpryd sa for siden:

[LEFT]Blir du sulten av å gå på lavkarbo også? Tror de fleste merker at man kan spise seg god og mett, samtidig som man går ned i vekt.
[/LEFT]

Kayleen sa for siden:

Jeg har faktisk aldri prøvd det! Har tidligere vært skeptisk til det for har tenkt at det må være usunt for kroppen å klare seg uten særlige karbohydrater, men når jeg ser hvor mye folk går ned i vekt får jeg lyst å prøve!! Kan man spise knekkebrød på lavkarbo f.eks.? Er helt newbie her..:p

Kitt sa for siden:

Du kan ikke spise knekkebrød, nei, men en masse annet godt!

Steinaldermennesker spise ikke noe særlig karbohydrater, de var ikke "oppfunnet" og vi er da her enda!:D

Hoodia virket muligens et par dager, men ikke mer. Trøstespisingen ble jeg i hvert fall ikke kvitt!:(

Vil på det sterkeste anbefale deg å sette deg inn i ketolyse dietten. Du vil bare ikke tro hvor mye forskjellig mat du kan spise, og når du spiser mest fett og proteiner forsvinner søthunger og ulvesult i løpet av kort tid!

Lån boka på biblioteket og les om denne fantastiske måten å ga ned i vekt på!

"Slank med ketolysekuren" av Torkil P. Andersen

Grovsnus sa for siden:

OG- for all del: Ikke oppgi pers nr. bare tull at det trengs for å komme igjennom tollen.
har handla mye på nett fra utlandet, og har adri blitt forespurt om persnr.

Mvh Grovsnus
Spis Ketolysematen, du blir mett ja.

Torkil sa for siden:

Hei
Personlig handler jeg ALDRI på nettbutikker det man må oppgi personnummer- ALDRI.
Indetitetstyveri er et økende problem, har fremmede ditt personnummeret, har du fort store problemer.
Det er min mening
Torkil:)

magdalena sa for siden:

Nei,jeg hadde heller aldri oppgitt noe personnummer! Fikk engang mail fra banken hvor de ba meg oppgi det-No way! Da var det også advarsler om dette på forsiden til banken,at de ville aldri be om slike opplysninger via epost. Så vær ikke for naiv..

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.