:( Har et lite problem, å det er mengden egg i denne dietten/kosten.
Jeg blir uggen i magen og kvalm av f.eks. "rene" egg, omeletter, eggerøre og andre ting som er laget av mye egg.
Å det er jo ikke å stikke under en stol at det er mye eggeoppskrifter i menyene.
Så det jeg lurte på var om det er mulig og legge opp en ukediett uten så alt for mye egg i, slik at også jeg kan gjennomføre kuren uten for mye magesmerter?
Tar imot alle råd og tips med takk, da jeg veldig gjerne vil gjennomføre dette som jeg har startet på:p
Da må du ev. bruke andre matvarer som kan spises...
For det er masse som ikke inneholder egg :)
Middagsrester er digg.
Grøter, ligger oppskrifter på flere typer grøter, rømmegrøt, fløtegrøt, paranøttgrøt.
Salater..
Ost og skinke...
Røkelaks...
Det var det jeg kom på i farta :ja:
Da kutter du bare ut eggene og spiser det du har lyst på som passer til dietten :)
Gjelder å ikke tenke komplisert for da blir ting tyngre.
Hvis du ser i bloggen min så ligger der alt eg spiser og eg spiser nesten aldri egg faktisk, det går i perioder. Spiser stort sett to måltider for dagen da eg ikke klarer å spise mer :)
Det er ikke et must med egg på noen som helst lavkarbokur, selv om egg er en perfekt matkilde. Skriv ei liste over mat du liker, som er fettrikt og karbofattig, så spiser du det. :)
Mange takk for kjappe svar:p
Skal sjekke bloggen og litt rundt forbi.
Jeg har nok hengt meg for mye opp i at det står eggerøre, omelett etc. i så og si alle frokostforslagene hehe..
Men fant et sted her i forumet oppskrift på en bringebærsmoothie som skal prøves i helgen:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.