< Tilbake til oversikten

JAAAAAA! Endelig! Det virker!

elian sa for siden:

[CENTER]Minus 1,2kg denne uka (faktisk bare siden mandag) :D:D:D:D[/CENTER]

[CENTER]DET HJALP Å GJØRE DET ORNTLI' GETT :p:p:p:p
[size=4][/size]
[size=4][/size]
[size=4][/size]
[size=4][/size]
[size=4][/size]
[size=4][/size]
[size=4][/size]
[size=4][/size]
[size=4][/size]
[/CENTER]

Tone-G sa for siden:

:heia::heia::heia: Gratulerer:heia::heia::heia:

matitt sa for siden:

Hehehe Elian, vi er i samme båt, har tatt meg i nakken denne uka, og DET virket! Ikke noe mer tuill nå!! 1, 5 kg ned! :)

elian sa for siden:

Supert!!! Grattis til deg også :D

Everio sa for siden:

Kjempebra :klem:

:heia:

Anitra sa for siden:

Gratulerer så masse!! Jeg hadde 1.1 kg ned!

Gerd sa for siden:

Grattis :heia:

Damita sa for siden:

Grattis! :stortsmil

plystrer på en sang :D:D:D

matitt sa for siden:

Nå gleder jeg meg skikkelig til fortsettelsen:) Lykke til videre! Nå er det full rulle, til og med kjøpt cocosa og ketolysepølser! Yum!

matitt sa for siden:

Neeeeeeiii, aaarrrgh! Nå har det skjedd, siden jeg skrev svaret over her, at jeg har falt ut av ketosen!! What happened?? En LITEN brist i gleden, men får bare fortsette!

Minni1 sa for siden:

Så bra at det virker igjen Elian.

Matitt du kommer nok fort inn i ketose igjen. Er bare å fortsette som du sier.

elian sa for siden:

Jeg og! Kjøpte begge de to forskjellige Cocosaene og 4 pk av alle ketolysepølsene (det ble dyrt) :eek: Men men.... Det er jo for skjønnheten :D

elian sa for siden:

Jeg hadde MØRKT utslag mandag og tirsdag, men onsdag var det borte og i går var det SVAKT rosa. Men jeg bryr meg ikke så mye om det.

Noen ganger kan det ha noe å si hvor mye du har drukket og når på dagen du tester osv. Du vet jo at du har spist riktig, så da går du ned/inn :p

matitt sa for siden:

Hehe, alt for skjønnheten! Hva er egentlig forskjellen på de to typene med cocosa? Har de ulike bruksområder? Har hørt oftest om extra virgin, så jeg kjøpte den, jeg.

elian sa for siden:

Den ene er til å steke i og er hetlt uten smak :)

BobBob sa for siden:

Godt å høre at det virker for deg. :) Jeg gruer meg til i morgen for da skal jeg veie meg. Gikk veldig mye ned veldig fort i begynnelsen (sikkert mye vann og sånn) men har ikke veid meg på en stund. Håper det blir litt nedgang. :)

sma sa for siden:

Grattis!!! :heia:

Veggpryd sa for siden:

Wow! Det er jo kjempebra! Grattis med flott start! :heia:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.