elian sa
for 16år siden:
[CENTER]Minus 1,2kg denne uka (faktisk bare siden mandag) :D:D:D:D[/CENTER]
[CENTER]DET HJALP Å GJØRE DET ORNTLI' GETT :p:p:p:p
[size=4][/size]
[size=4][/size]
[size=4][/size]
[size=4][/size]
[size=4][/size]
[size=4][/size]
[size=4][/size]
[size=4][/size]
[size=4][/size]
[/CENTER]
Tone-G sa
for 16år siden:
:heia::heia::heia: Gratulerer:heia::heia::heia:
matitt sa
for 16år siden:
Hehehe Elian, vi er i samme båt, har tatt meg i nakken denne uka, og DET virket! Ikke noe mer tuill nå!! 1, 5 kg ned! :)
elian sa
for 16år siden:
matitt sa:
Hehehe Elian, vi er i samme båt, har tatt meg i nakken denne uka, og DET virket! Ikke noe mer tuill nå!! 1, 5 kg ned! :)
Supert!!! Grattis til deg også :D
Everio sa
for 16år siden:
Kjempebra :klem:
:heia:
Anitra sa
for 16år siden:
Gratulerer så masse!! Jeg hadde 1.1 kg ned!
screwball sa
for 16år siden:
Grattis!
Damita sa
for 16år siden:
Grattis! :stortsmil
plystrer på en sang :D:D:D
matitt sa
for 16år siden:
Nå gleder jeg meg skikkelig til fortsettelsen:) Lykke til videre! Nå er det full rulle, til og med kjøpt cocosa og ketolysepølser! Yum!
matitt sa
for 16år siden:
Neeeeeeiii, aaarrrgh! Nå har det skjedd, siden jeg skrev svaret over her, at jeg har falt ut av ketosen!! What happened?? En LITEN brist i gleden, men får bare fortsette!
Minni1 sa
for 16år siden:
Så bra at det virker igjen Elian.
Matitt du kommer nok fort inn i ketose igjen. Er bare å fortsette som du sier.
elian sa
for 16år siden:
matitt sa:
Nå gleder jeg meg skikkelig til fortsettelsen:) Lykke til videre! Nå er det full rulle, til og med kjøpt cocosa og ketolysepølser! Yum!
Jeg og! Kjøpte begge de to forskjellige Cocosaene og 4 pk av alle ketolysepølsene (det ble dyrt) :eek: Men men.... Det er jo for skjønnheten :D
elian sa
for 16år siden:
matitt sa:
Neeeeeeiii, aaarrrgh! Nå har det skjedd, siden jeg skrev svaret over her, at jeg har falt ut av ketosen!! What happened?? En LITEN brist i gleden, men får bare fortsette!
Jeg hadde MØRKT utslag mandag og tirsdag, men onsdag var det borte og i går var det SVAKT rosa. Men jeg bryr meg ikke så mye om det.
Noen ganger kan det ha noe å si hvor mye du har drukket og når på dagen du tester osv. Du vet jo at du har spist riktig, så da går du ned/inn :p
matitt sa
for 16år siden:
elian sa:
Jeg og! Kjøpte begge de to forskjellige Cocosaene og 4 pk av alle ketolysepølsene (det ble dyrt) :eek: Men men.... Det er jo for skjønnheten :D
Hehe, alt for skjønnheten! Hva er egentlig forskjellen på de to typene med cocosa? Har de ulike bruksområder? Har hørt oftest om extra virgin, så jeg kjøpte den, jeg.
elian sa
for 16år siden:
matitt sa:
Hehe, alt for skjønnheten! Hva er egentlig forskjellen på de to typene med cocosa? Har de ulike bruksområder? Har hørt oftest om extra virgin, så jeg kjøpte den, jeg.
Den ene er til å steke i og er hetlt uten smak :)
BobBob sa
for 16år siden:
Godt å høre at det virker for deg. :) Jeg gruer meg til i morgen for da skal jeg veie meg. Gikk veldig mye ned veldig fort i begynnelsen (sikkert mye vann og sånn) men har ikke veid meg på en stund. Håper det blir litt nedgang. :)
Veggpryd sa
for 16år siden:
Wow! Det er jo kjempebra! Grattis med flott start! :heia: