< Tilbake til oversikten

Lavkarbo og uren hud? *hjelp*

minerva sa for siden:

Er det vanlig å få kviser av å spise lavkarbo?

Jeg ser ikke ut plutselig. Har små kviser overalt i ansiktet og halsen:( Jeg er forresten på south beach også, så jeg pakker ikke i meg så mye fett. Blir det verre så har jeg lyst til å bryte om det skyldes kostholdet for det er både stygt og vondt:(

Anyone?

Damita sa for siden:

Helluen.. :stortsmil

Jeg også har fått kviser.. Jepp, i en alder av 43 lissom.. :p Har ALDRI hatt det problemet, ikke engang i tenårene.. Men, guruen min Gerd har svaret serru.. Det er fordi kroppen kvitter seg med avfallsstoffer.. Så du trenger ikke bekymre deg, det går over.. :stortsmil

traller videre :D:D:D

energibunten sa for siden:

jepp, motsatt for meg, jo mer karbo jo fetere og mer uren hud.

minerva sa for siden:

Så du tror også at det bare er avfallsstoffer?

desperat etter svar som tyder på at dette kun er en fase og at jeg kommer til å ha fantastisk hud om en uke:rolleyes:

energibunten sa for siden:

jepp og det er utrolig hvordan jeg blir fet i huden feks på rygg og skuldre og får tette porer i ansiktet bare etter 2-3 dager med for mye karbo. Helt skremmende. Er veldig overrasket over det. Tenk hvor mange ungdommer som sliter med uren hud og spiser og drikker søtt og godt.

Damita sa for siden:

Det er virkelig en tankevekker ja..

plystrer :D:D:D

Nola sa for siden:

du kan få uren hud av å forandre kostholdet drastisk, så det kan kansje være d...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.