< Tilbake til oversikten

Jippi! Ketolysestixen er positiv!

mizzzzy sa for siden:

Da er jeg offisielt kommet i ketolyse!!! og bare det var en stor motivasjon. Jeg er nettopp (skal legge meg nå straks) ferdig med dag nr 2, og er i ketolyse!!! stixen viste 10, så da er det jo positivt!

Er det nå man begynner å gå ned i vekt? Nå gleder jeg meg til å veie meg på onsdag. Men har ikke FOR store forhåpninger, for tror jeg sliter med at jeg spiser for lite fett. Men jeg prøver!

Jeg er så glad nå!

QueenConnie sa for siden:

Gratulerer <3 Håper noen andre kan svare på det andre spørsmålet! fordi jeg lurer jeg jeg også :p

Areola sa for siden:

Hurra! Er du riktig morsom nå, og har en samboer, er dette tiden du løper ut i stua og sier - jeg testa positivt!!
:p

OMFG. hahahahahahaha^^ ler så jeg detter av sofaen

MÅ PRØVES!!!!! ^^ for meg også gitt:p

mizzzzy sa for siden:

Ja dødsbra! jeg kom bare ut å sa at stixen var positiv, men han skjønte det med en gang... hehehe. Men det hadde jo vært dødskult! (spesielt hvis han ikke kjente til hele ketolyse tingen.)

Areola sa for siden:

Jeg gjorde det - uten å tenke i andre baner enn ketolyse..
Samboer ble ganske blek, gitt :lol:

haha^^ jeg vedder 1000 kr på att gubben kommer til å gjøre det samme!
besvime oxo!

mizzzzy sa for siden:

Håper dere overbærer litt med meg, for jeg er ganske grønn i tellinger og sånn. Så jeg spør mye, selv om jeg har lest boka og sett DVD-en, og leser masse her inne, så er det ikke alt jeg finner frem til.

Det er derfor jeg har motivasjon for denne kuren, pga. dette forumet. Det er helt genialt, og dere jenter og gutter er så superflinke og skikelig motivasjon for oss nybegynnere!

mizzzzy sa for siden:

Glemte jo å skrive: Så tusen tusen takk til dere som hjelper meg som nybegynner! Hvis ikke det hadde vært for dere tror jeg at jeg hadde falt av for lenge siden! Og jeg har bare holdt på i 2 dager! hehehehehe.

:)

Mizzy! Jeg har faktisk vært aktig her bare en uke! og alle andre var like flinke til å ta imot meg :) så jeg prøver å være like flink :)

bare å svare på andre sine spørsmål (selvfølgelig må du vite svaret)
men bare en kommentar på ett dagbok innlegg,blogg osv. "gratulerer! eller kom igjen dette klarer du!"

det får mange til å bli inspirert og enda mer happy!

ingen som kan bestige ett fjell helt alene, i vårt tilfelle fjernefjellet ;)

mizzzzy sa for siden:

Jeg er så enig! det er mange spørsmål i begynnelsen på en sånn kur, og gleder meg til jeg blir litt drevet så jeg kan hjelpe andre å svare jeg og. Men motivasjon er jeg flink til! skryt og slike ting. :)

Bra ;) da yter du ditt på forumet så lenge :D ekke det deilig da? å gi litt tilbake?
ja, jeg må virkelig innrømme att ketolyse har vært den vanskeligste "kuren" å sette seg inn i! så utrolig mye fakta man må kunne! og forstå!

veldig mange ting som kan gå galt osv.. ble rent gal jeg:p er litt gal enda!!!!

haha^^
jeg skal på hånda og hjertet si att jeg fortsatt er like forvirra som en fjern i en kurvstol :hjelp:

clovek sa for siden:

var å kjøpte de sticksa i går jeg, har holdt på ei veke.. så prøvde i går og då fikk jeg 50 på sticken.. så den va jo positiv, skjønner ikke helt forskjellen på talla. har det noe å si??

Anitra sa for siden:

Jeg har ketose stixen fra ketolyse.no, og der er det variasjon i farge, tallene driter jeg i. Er det farge, så er du i ketose, og JA det er da du forbrenner fett!!

Velkommen til et nytt og bedre liv ;)

Fungirl sa for siden:

Du forbrenner fett i ketose (ikke ketolyse, da det er navnet på kuren ;)), men hvis man ligger høyt på karbs som 40-50g for dagen kan man fremdeles være i ketose, men ikke forbrenne fett.
Hver enkelt må nok finne sin gyldne middelvei, og det tar litt tid.
Har holdt på selv siden mai og er ikke så altfor flink med karbsene, problemet mitt er at eg rett og slett ikke er sulten og må jobbe som en helt for å spise 15 g for dagen. Noen går faktisk ikke ned på bare 15 g, men må opp på ca 20 for å gå ned i vekt. Så litt prøving og feiling er helt naturlig på lavkarbodietter som på de fleste andre kurer.
Så bare å stå på videre og spørre når du/dere lurer på :)

mizzzzy sa for siden:

Tusen takk! :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.