< Tilbake til oversikten

hva skjer???

lura sa for siden:

hmmm..merkelig greier,vekta går ned,cm rundt låra går ned.... men magen har gått ned en eneste cm!:(noen som har noe fornuftig svar på det?gått på lavkarbo tidligere,da hadde jeg ikke det problemet her:(

Tariana sa for siden:

Jeg er ingen ekspert, men har opplevd det samme selv. Jeg har opplevd at man i perioder kan bli litt oppblåst av mye salat, kjøtt og fett, og i tillegg til å slite litt med sjeldne dobesøk, holder magen stand. Heldigvis har dette blitt bedre med en gang jeg har kommet på do, og magemålene har tatt et hopp nedover:-) Kroppen er heller ikke så genialt laget at man raskest går ned der man vil det mest:(, men vær tålmodig så er jeg sikker på at cm krymper:-)

lura sa for siden:

føles så rart,med tanke på sist jeg dreiv på..da raste cm som bare det.. hmm,får smøre meg med tålmodighet:)

energibunten sa for siden:

overgang av diett endrer bakteriene i magen. Før laget jeg luft av egg, nå gjør jeg det av karbo. Jeg følte meg oppblåst en 4 uker for deretter å forvinne helt

Anitra sa for siden:

Magen er den som krymper senest hos meg, lårene begynte først, deretter armene. Tror det er noe med hvordan vi kvinner er, men bare tror. Noen forsvinner magen fort hos, andre går det tregere, slik som hos meg.

Fungirl sa for siden:

Måler du deg ofte? Hvis du gjør dette hver uke så kan det nok være litt lite motiverende til tider, man krymper ikke så fort i cm hele tiden og så lenge vekta går nedover så minker du iallefall.

Magefettet er nok dessverre det som sitter hardest på kroppen :(

lura sa for siden:

har begynt å måle meg samtidig som jeg veier meg..kanskje jeg burde slutte med det?:)heller måle annenhver uke eller no.

Fungirl sa for siden:

Eg personlig ville målt meg sjeldere, kanskje en gang i måneden. Selv har eg målt meg 2 ganger siden eg begynte i mai i fjor :)
Men stopper vekta å gå ned vil eg nok måle meg oftere, ca en gang i måneden tenker eg :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.