< Tilbake til oversikten

Hva slags dyr?

nalana sa for siden:

Noen som kan se hva slags dyr dette er?

Husk å forstørre ved å klikke på bildet hvis det er vanskelig å se noe i lite format:p

Anne sa for siden:

:eek: Kan det være en kamel?:D

Huldr sa for siden:

Jøssenam... :eek:

Kamel?

guro sa for siden:

Det er et handyr! :D

[font=Comic Sans MS][/font]
Elefant?

Anne sa for siden:

:eek: Er det sånn handyr ser ut......:cool: :lol:

donjuanwannabe sa for siden:

Dette er definitivt ett hanndyr ja. Det kunne jeg se på lang avstand. Men jeg ble litt bekymret på hanndyrenes vegne, at det ikke sto bedre stilt med "stellet". Eller...de 2 fordelene var store nok de (mange damer som hadde blitt misunnelig på ham der, uten tvil), men de sto ikke helt i stil til den tuten der oppe da. Men mye kan jo ha skjedd etter at bildet ble tatt også da...

Blinkskudd, Nalana. Skal si du var flink med selvutløseren der.

..eh..pung-dyr?

:D

Hest? Ku?

nalana sa for siden:

En ting har jeg i hvert fall fått med meg DJ, og det er at det absolutt ikke er noe i veien med størrelsen på tuten til hesten, så hest kan det ikke være;)

Huldr sa for siden:

Okser er også ganske bra utstyrt har jeg sett :p (Ku er et HUNNDYR, DJ! :D )

nalana sa for siden:

Koser meg såååå fælt!!!

Signerer denne:D

Men seriøst! Rev da? Puddel??!

Nei, det ligner litt på meg da.. Ok, det er en løve.

elian sa for siden:

Eh... nei, denne var ikke enkel..... men det er i hvert fall sikkert av "dyret" har helvetes svær pung i forhold til resten av utstyret.... :eek:

det er vel ikke pung/utstyr i det hele tatt vel? bare lureri?? :confused:

Anne sa for siden:

Det er vel en Dinosaurus antar jeg:) men hvilken type...

elian sa for siden:

Har DU noen gang sett en dinosaur MED hår?? Ikke jeg....

Anne sa for siden:

Har du sett Dinosaurus du da:cool:

Anne sa for siden:

Giraff da...eller Dromedar:eek:

Albertine sa for siden:

Det der er en elefant.

Anne sa for siden:

Kjempekenguru:eek: eller manipulert bilde...

Albertine sa for siden:

Kanskje det er en manipulert kengufant?

elian sa for siden:

Eh.... på Tv..... I bøker..... Og sikkert i en av mine tidligere liv... :confused:

Albertine sa for siden:

Du har ikke prøvd sånn hypnoseting for å oppleve dine tidligere liv da?

Huldr sa for siden:

Jeg tror det er et dyr som ikke tenker på parring i det bildet blir tatt... :p
Dessuten tror jeg det har betennelse i pungen. Dermed kan det være hva som helst, men hadde det vært en løve tror ikke jeg damen i bakgrunnen hadde sett så avslappet ut...

guro sa for siden:

Jeg vet det! Det er et pungdyr!:D

elian sa for siden:

Nei men det kunne vært veldig intressant!!!! Jeg har stor tro på "sånne greier"... :) Har hatt en haug av "Dejavu" opplevelser, og i tillegg tenkt ting som har skjedd 3 ganger i mitt liv! Skikkelig spennede og skremmende på samme tid!! :eek:

elian sa for siden:

Å HerreGud!! det skulle jo ha tenkt på før!? Det er jo så opplagt! :lol:

Nille sa for siden:

....eller er det en kafferbøffel (afrikansk bøffel ??) Si det da Nalana, nå har alle gjettet !! :snill:

nalana sa for siden:

Gjettet:eek: , hvem har sagt at dette var en gjettekonkurranse. Jeg hadde håpet at noen kunne fortelle meg hva det var for noe, for jeg aner ikke:o

Uansett hva det er, så er det et par stykker her som har rett, for at det er et hanndyr tror jeg nok, og pungdyr er vel også ganske beskrivende.:D

Huldr sa for siden:

Luringen.... ;) :D

Nille sa for siden:

Vel.....pungdyr er det uansett ikke. De er ikke så store !! Kenguru, koala, pungrotte, pungmoldvarp, vombater' etc er pungdyr. Dvs. slike som bære barna sine i en pung.... Jaaaaada, SLIK pung,....ikke SÅNN pung !!

......tror det er en kamel jeg......:)

elian sa for siden:

ja, en Kamel med forfrosset penis og pung-betennelse ?? :p

Nille sa for siden:

.....åsså må dert være fryktelig kaldt der den er..... "the shrinkage factor" (for de som har sett på Seinfeldt) har satt inn her....:p

Ja den episoden er morsom ja. Husker den godt.
Ja, med en gang den kommer i kontakt med kaldt vann så...krymper den..."like a frightened turtle", som Seinfeld sa. :p :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.