< Tilbake til oversikten

For godt til å være sant? (Fribol drops)

Ada sa for siden:

Heisann!

Da var det på an igjen med ketolysekuren etter 1,5 års opphold...endelig:) Skal bli herlig å kjenne at kiloene renner av igjen:).

Det jeg lurer på er om noen av dere har erfaring med Fribol sine sukkerfrie drops? Jeg så dem på apoteket i dag, og i innholdsfortegnelsen står det at disse ikke inneholder karbohydrater. Kan jeg da spise så mange jeg vil???? Det må da være for godt til å være sant, bokstavelig talt :):):)

Hilsen en motivert Ada

hansh sa for siden:

Jeg ville nok vært litt forsiktig dersom de inneholder kunstig søtningsstoffer, det kan være en showstopper for noen. Du bør i hvert fall gå en tid på ketolyse før du begynner å eksperimentere.

Kitt sa for siden:

Du kan godt ta en Fribol innimellom.:heia:

Kan være godt å ha når ketose- ånden slår til eller halsen blir vond.

Bare husk at mange får problemer med magen av disse søtningsstoffene og for noen kan det være partystoppere, ja!:eek:

Pearl sa for siden:

Jeg kan spise mange og jeg bare elsker de dropsene. :)

Ada sa for siden:

Takk for svar:). Jeg kan tydeligvis ikke spise mange av disse dropsene. Har hatt skytteltrafikk til toalettet i kveld:eek:. Så lenge varte den gleden...he, he...:):):)

Wilhelmina sa for siden:

Fribol dropsene er lavet på kostfibre (polydextrose) og søtet med sucralose.

Kun 1 Kcal/g

Se på fribol.dk eller aponor.no der står det om fribol produkter.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.