elian sa for siden:
Kan jeg bruke det på ketolyse? :rolleyes:
Tenkte på den Rustique pizzabunnen som det ble lagt ut oppskrift på her i går.... :) Ellers var innholdet egg og ost og krydder, tror jeg...
elian sa for siden:
Kan jeg bruke det på ketolyse? :rolleyes:
Tenkte på den Rustique pizzabunnen som det ble lagt ut oppskrift på her i går.... :) Ellers var innholdet egg og ost og krydder, tror jeg...
Gerd sa for siden:
Ja du kan bruke begge deler på ketolyse. JBK er ikke karber i, men kruskakli har litt da :ja: Bare ta det med i dagens "regnskap" :)
commit sa for siden:
Den kruskaklien som jeg fant i skapet mitt, sto det noe om den var laget av hvete....
Finnes det flere sorter kruskakli?
Gerd sa for siden:
Stemmer nok at det er hvete ja :)
screwball sa for siden:
Link? (For sløv til å lete..)
Denne kanskje? forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=20560
elian sa for siden:
Stemmer :D
Nå sitter jeg å spiser den :p Helt nydelig!!!! Bunnen er faktisk PIZZABUNN og ikke eggeomelettbunn :D Selv om jeg synes eggebunnen på Kriistin_B's piza også er veldig god :)
Jeg tok 50/50 soyaprotein og bakemix. For jeg er livredd for at det skal SMAKE soya.... Det er det værste jeg vet :eek:
J.Austen sa for siden:
[quote=Gerd;615649]Ja du kan bruke begge deler på ketolyse. JBK er ikke karber i, men kruskakli har litt da :ja: Bare ta det med i dagens "regnskap" :)
hva er JBK?
mini me sa for siden:
JBK er forkortelse for johannesbrødkjernemel, som er mel fra johannesbrødkjerner (johannesbrød er plante)
Det kalles også E410, og er brukt som fortykkningsmiddel og stabilisator, spesielt i bakst her hos oss.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.