< Tilbake til oversikten

Ny i forumet

Miegull sa for siden:

Hei!

Er en dame på 35 som har en del kilo for mye.

Etter flere forsøk med Grethe Roede med ymse resultater, går jeg snart i gang med lavkarbo. Ser jo på flere at det fungerer, så nå er det bare å krysse fingre!

Har tenkt å holde meg under 20g karbo pr dag, blir spennende å komme i gang!

Har lest mye rundt i forumet, og funnet flere spennende oppskrifter, skjønner at det ikke er noen fare for å gå sulten :p

Sjekker matvaretabellen for å finne antall karbs i div matvarer, men lurer på om de tar utgangspunkt i pr 100g mat når de viser innhold? Vet at det er vanlig for kcal, men er det det for karbs også?

Jabba sa for siden:

Hei og velkommen !!!
Ja, utgangspunktet er 100 gr!

Going down! sa for siden:

Hei.
Jeg er ny her.
Begynte på lav karbo tirsdag. Hadde planer om å veie meg en gang i uken, men klarte ikke vente. I dag hadde jeg gått ned 1 kg. Blir spennende dette. Mye bra lesestoff her inne, så jeg har virkelig tro på at jeg skal klare å gå ned en del denne gangen!

bibi sa for siden:

Velkommen - og lykke til!!!

:heia: :heia: :heia:

Peach sa for siden:

Lykke til begge to!! :D

Damita sa for siden:

Vælkømmin tel gards begge to :stortsmil

Her skal dere nok trives! Jeg har vært her i 1 uke og stortrives allerede. :D

Så :goodluck: til dere..

traller videre :D:D:D

Everio sa for siden:

Hei og velkommen :klem:

Minni1 sa for siden:

Hei hei.

Velkommen hit.

:)

Gerd sa for siden:

Velkommen og lykke til :heia:

sma sa for siden:

Velkommen skal du være. :heia:

Linn H sa for siden:

Velkommen:D

Miegull sa for siden:

Takk skal dere ha! Utrolig deilig å ha tatt beslutningen og kommet i gang! :D

skal det gå bare en vei! ;)

starlight sa for siden:

Jeg er også fersking.. Er 35 år og har mange kg som skal av. Har som delmål ca 30 kg. Da har jeg ennå noen kg til (to sifret) som skal av. Jeg har nå prøvd fedon lindberg og har brukt hans kokebok. Har tenkt meg over på eurodietten nå for å få en pangstart. HÅper jeg da.. he he. Og jeg håper at jeg klarer å holde ut lenge nok til at jeg når målene mine. Jeg har også prøvd Grete Roede og har gått ned mange kg med dette. På sikt holder det ikke. Har falt tilbake til det gamle mønsteret så snart kuren har vært over. Har ikke gått på vedlikehold. Så det er nok der feilen ligger. Vi får støtte hverandre underveis. Lykke til. !!

Damita sa for siden:

Jepp Starlight. :stortsmil Vi er her når du trenger oss.. (og når du ikke trenger oss :p )
Skal bli moro å følge deg på din vei ned.. :klem:

i dag tar vi den gule sangen :D:D:D

Miegull sa for siden:

Jepp, støtte er tingen, uten tvil! Utrolig godt at det er så mange erfarne her som man kan "mase" litt på :D

Lagde meg deilig middag i dag, kjøttdeig m soppstuing og blomkål - hadde lyst på saus, så jeg helte over godt med sur søt schezuan saus... Hallo? Sur SØT?? Makan, gikk nok noe over på karbene der ja :wacko:
Men det var veldig godt altså :_plystre:

Bedre lykke til meg selv i morgen! :liste:

:p

Damita sa for siden:

Hehe.. Bra det smakte da :stortsmil Men den sausen er veldig god og den da.. Skjønner deg veldig godt jeg..

skåler med vannet sitt :stortsmil

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.