leyla73 sa for siden:
...jeg er tidvis veldi sløv når det gjelder å planlegge til frokost og lunch. Men, i går tok jeg meg på tak og laga til så jeg kunne ha med meg på jobben noe til frokost og til lunch. Det blir litt veel dyrt å kjøpe kyllingsalat i kantina hver dag... he-he :rolleyes:
Så i går kokte jeg mine siste fire egg (skal på handel i dag, ja!) og stekte opp en del oppskåret bacon. Baconet la jeg i en fin liten boks for seg selv og eggene i en annen. I tillegg har jeg med en boks cottage-cheese.
Så nå har jeg fått i meg en solid frokost med to egg og litt bacon og skal snart hive i meg litt mer egg og bacon til lunch. Cottage cheese'n har jeg med som "backup" i tilfelle det ikke skulle holde, eller om jeg fikk lyst på noe annet.
...så sånn er dét! :D :p
Ser forresten at det stadig kommer nye medlemmer her inne. Kjempeflott, - og velkommen til alle! Kanskje vi alle burde være flinkere å hive inn litt skriv om egne erfaringer etter hvert, sånn at de som er nye kan få mer ut av sidene..? :eek: Husker jo selv hvordan det var å være helt ny på lavkarbo...
Ha en fin dag, alle sammen!!