Jeg har vært registrert her en stund, men ikke sagt så mye og har glemt at jeg var registrert her inne.;)
Ja, nå er jeg tatt meg selv i nakken og det er på tidee å gjøre noe med de ekstra kiloene som har lagt seg på denne kropp.
Så total sett så skal jeg ned 45 kg.:eek:
Etter jeg sluttet å røyka i sommer har det kommet på 20 kilo ekstra :rolleyes: og nå må jeg ta fatt i det.
Så for håpe jeg kan vise meg i bikini til sommeren og være stolt over meg selv!!!:cool:
PS: Hvordan får dere til tikketene som dere har i signaturen. Da mener jeg registreringen av BMI og vekt nedgang?
MAsse lykke til!!
Klikk på en av de andres ticker så kommer du til den siden hvor en kan lage sånne. Så limer du bbCode koden inn i signaturen din som du finner på kontrollpanelet ;)
Hei. Jeg er også veldig fersk. Lagde profil akkurat nå. Jeg har også mange kg å slite med, men har satt meg et delmål... 30 kg.. etter det er det vel nye 15-20 kg. Puh.. ser at vi får støtte hverandre underveis.. Det er en lang vei å gå.. :-):(
Innom med ønsker om en alldeles nydelig dag :klem:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.