< Tilbake til oversikten

Baconcrisp

Schnupsiii sa for siden:

Kan man spise sånn baconcrisp som de selger på kino`n? Har egentlig aldri spist dette så mye, men kjøpte en pose baconcrisp på butikken igår og de ser jo ikke ut sånn som de på kino....:confused:

Om noen har andre tips til snacks man har lov til å nyte på kino blir jeg takknemlig for svar :)

Graphicjunkie sa for siden:

Tror ikke det siden det er fremstilt på en helt annen måte. Men de selger det jo i butikken også, bl.a fra First Price, så du kan jo sjekke innholdet i den der. Det du får i den posen vil ikke vike fra det du får på kino.

Kinogodt aner jeg ikke. Mest fordi jeg aldri har behovet for søtsaker på kino :)

Nisnen sa for siden:

Disse pleier å ligge på 30-40g karbo pr 100g:D

Kitt sa for siden:

Les nøye på posen. Det er mange forskjellige og bare noen få vi kan spise.

lillegull sa for siden:

Nei det kan man desverre ikke.

Carisma sa for siden:

De er laget av mais, men baconkrydder. Så nei, absolutt ikke.

Kitt sa for siden:

Da husket jeg riktig!:)

clovek sa for siden:

men det e vel egentligt bare maarud sin bacongull vi kan spise. den er det jo bare 2,5 gr karb pr. 100 g..
de andre er ikke bra har jeg hørt, er dette rett eller?

Aylin sa for siden:

jeg kjøpte firstprice sine baconsnaks og de har bare 0,3 kH per 100 gr hvis jeg husker riktig :D

clovek sa for siden:

hmm dette må jeg skjekke ut:D hehe

screwball sa for siden:

Europris har noen med 0g karbo.
Regner med karboene ligger i krydderet, for er vel bare svor á la ribbe egentlig?

Jabba sa for siden:

Kims har også en Bacon Krisp som er god......og som det står 0 karber på...

Carisma sa for siden:

ja, det er egentlig veldig lett å lage selv, bare bruk varmluft og litt for mye grill på ribbesvoren (lærte det ved en feil....:D) Smaker ikke helt likt, men helt klart noe lignende bacon crisp.

Bjørg sa for siden:

Å nå fikk jeg lyst på baconchips!!:sikle:

Iset sa for siden:

Ser at Maarud sin bacongull har fått et merke utpå posen der det står "kun 2,5 % karbohydrater". Det har ikke stått der før, har det? Jeg liker utviklingen. :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.