< Tilbake til oversikten

Verdens sterkeste bestemor!

elian sa for siden:

72 år er dama!!! Herrgud sier jeg bare! For det første ser ho ut som en 50 åring og for det andre er ho mye sterkere og flottere enn jeg trodde en 50årin DAME kunne være! :eek: Ho er jo helt rå!

atvs.vg.no/player/?id=20680

Carisma sa for siden:

Wow! Jeg har sett 35 åringer som har sett mer slitne ut!
Og hun begynte å trene som 46 åring.. Da er det håp for alle, selv om man ikke har vært toppidrettsutøver i tenårene liksom. :rolleyes:

Photobscura sa for siden:

Hmm, er det bare jeg som synes det der ser helt j****g ut? Damer (eller menn for den saks skyld) med store overarmsmuskler er noe av det styggeste jeg vet :p

Carisma sa for siden:

De armene så litt skumle ut ja, særlig når hun skulle begynne på push-up'ene :D

magdalena sa for siden:

Jeg syntes det var helt rått og viser at det aldri er for sent og begynne og trene:D

elian sa for siden:

Jeg synes det ser helt j***** ut med for store muskler på damer. Men hun er var flott synes jeg. Hun har ikke for store muskler :D

Damita sa for siden:

Kunne ikke vært mer enig! :)
Men jaggu ble jeg imponert over akkurat DEN dama da.. også 72 år??? Erremulig lissom? :eek:

traller videre :D:D:D

Pearl sa for siden:

OK da er det bare å sette igang. :)

Anitra sa for siden:

Det er ikke for sent ser jeg!

Going down! sa for siden:

Jeg synes heller ikke store overarmer på damer er fint. På menn kan de være litt store, men ikke ekstreme. MEN det er finere med store muskuløse overarmer, enn store slappe overarmer (som jeg har) Bra det ikke er for seint.....

Adriane sa for siden:

Skulle ønske jeg var driftig nok til å ha sånne muskler når jeg blir 62 år.
I det hele se så flott ut. Se så glad ut. Ser nesten ut som om hun spiser LCHF:D

Det viktigste er jo at hun liker det!
Men takke meg til slappe overarmer framfor de der, altså. Seriøst :p

Veggpryd sa for siden:

:lol: Ja til bingovinger! :lol:

Yeah!
Totalt undervurdert! Tenk på den nyttige luftmotstanden om man skulle ramle fra store høyder!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.