< Tilbake til oversikten

Ketolysenybegynner!

Liseki sa for siden:

Nå som jeg leser endel her inne, ser jeg at jeg muligens gjør noe feil? Jeg visste ikke at de var superviktig å få i seg mest mulig fett, og heller ikke at gulrøtter er fyfy.. Jeg blir så usikker! Tydeligvis mye jegburde visst. Men har allerede gått ned 1,8 kg siden lørdag, så må jo gjøre noe riktig? I tillegg begynner jeg å bli syk.. tett i hele systemet! Er det vanlig i begynnelsen, eller er jeg i ferd med å pådra meg den sedvanlige influensaen i disse dager? Pleier nemlig aldri å bli syk... :confused:
HJEEEELP :eek:

Gerd sa for siden:

Hei.

Ja fett er veldig viktig på denne kuren.
Ikke gulrot.

Er nok sikkert forkjølelse på tur :ja:

De vanlige bivirkningene av ketolysekuren er bl. uvel, svimmel osv. Men dette står det skrevet om i boka. For du har vel den?

:)

Liseki sa for siden:

Takk for svar.. Nei, jeg har gått ut fra en bok som heter "De beste GI-oppskriftene", og der stod det ingenting om mye fett.. kanskje jeg burde hatt den boka, ja...

Liseki sa for siden:

Takk for svar.. Nei, jeg har gått ut fra en bok som heter "De beste GI-oppskriftene", og der stod det ingenting om mye fett.. kanskje jeg burde hatt den boka, ja...

Gerd sa for siden:

ja viss du skal følge ketolysekuren så er nok det viktig :ja: For der står jo "reglene" og masse tips osv...Mange bibiliotek har den, en del menybutikker.
Du finner info om kuren, forhandlere her: www.ketolyse.no

Liseki sa for siden:

Okei, da skal jeg gå til anskaffelse av den;) Men, jeg får fortsette som jeg har gjort hittil da! Har hørtat den virker hvis du plutselig får ekstremt dårlig ånde, og det kan jeg hvertfall skryte på meg:rolleyes: hehe.. Og jeg prøvde ketosestix idag også, og de viste "spor 0,5", har det noe å si hvilket "stadie" stixen viser jeg er i? eller er jeg i ketose uansett, hvis den ikke er på første stadiet..?

Gerd sa for siden:

Er det utslag på stix, så er du iketose. Fargen har ingen betydning.

Man kan være i ketose opptil 50 karber om dagen, men det er ikke dermed sagt man går ned i vekt. Ketolysekuren baserer seg på 15/20 karber, fordi mange må så langt ned for å gå ned i vekt :ja:

Liseki sa for siden:

Tusen takk for svar:D
De oppskriftene du har lagt ut, er de optimale for ketolysekuren? :)

Gerd sa for siden:

Ja de er ketosevennlige :ja: Bruker de selv på kuren :D

Fungirl sa for siden:

Signerer det Gerd skriver til deg og få også tak i tablettene/vitaminene som hører til.
Alt kan du bestille på www.ketolyse.no eller kjøpe på diverse butikker rundt om.

Masse lykke til :)

Summergirl sa for siden:

Man kan være i ketose opptil 50 karber om dagen, men det er ikke dermed sagt man går ned i vekt. Ketolysekuren baserer seg på 15/20 karber, fordi mange må så langt ned for å gå ned i vekt :ja:[/quote] "Sitat Gerd"

Oi, har visst misforstått litt jeg. Trodde at hvis man var i ketose så forbrant man fett, og gikk dermed ned i vekt.
Phu......mye som skal leses og læres gitt ;-)

Gerd sa for siden:

Ja det er mye å sette seg inn i :ja: Men det går seg til :)
Man lærer litt etterhvert. Blir nok aldri utlært :)

Summergirl sa for siden:

He he, ja til tider så føles det nesten som en heldagsjobb.........
Men gøy å lære nye ting, og ett er iallefall sikkert, - uten Lavkarbo.no og alle de fantastiske menneskene her inne så hadde jeg lagt rimelig tynt an.
Håper at jeg blir så pass dreven i "gamet" etterhvert at jeg også kan være til nytte for alle ferskingene (og alle andre også såklart) som kommer med alskens spørsmål.
All honnør til dere ;-)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.