Er så glad og fornøgd :). Har vært en del her inne på forumet, har vært til kjempe god hjelp, tusen takk.
Men jeg lurte på et par ting. Når du har f.eks salat, hvordan kan en lage denne "fetere". Liker liksom ikke fetaost, majones, dressing. Og så kan vi jo spise Baconchips, men er det noen andre "chips" vi kan spise?
Jeg bruker den olja som er i fetaostglasset til å tømme over salaten. Det er kjempegodt :) Jeg liker nemlig ikke smaken av olivenolje og rapsolje, men denne oljen er godt krydret og smaker nydelig. Eller bruker jeg rømme :) Også hvis du har kyllingfilet i salaten kan du steke denne i GODT med meierismør :)
Hva med soltørkede tomater i olje - og bruk oljen....godt!
Ellers pleier jeg å ta olje blandet med litt sennep (pittelitt går greit), hvitløk, salt og pepper som en variant.
Jeg heller litt olivenolje over salaten og salter og peprer før jeg blander godt rundt. Av og til bruker jeg gastromatkrydder istedet for, det er også godt.
Så flott da :) Gratulerer.... og stå på videre.
Dette er første gangen jeg er inne her å svarer noen. Startet selv for 14 dager siden på Ketolyse. Og det har vært 6.1 kg minus for meg på disse dager og jeg er storfornøyd:)
Ser frem til fortsettelsen, og det er inspirerende å være her inne
Hei....3,5 kg på 6 dager..det må være en drøm...spiste alle de rette tingene jeg egg.rømme,kylling,bacon,ost og hva skjedde med meg opp en kg etter 4 dager..sitter her kjempedeppa...og venter på en harbalife konsulent...nå blir det pulver på meg siste utvei..men skal spise ett måltid pr dag og det blir uten karbo...drømmer om ett lav karbo liv men trenger enn pangstart..Hva spiser du?Jeg har ennå tilgode å lese ketolyse boka...men det går vel en tusenlapp i dag og på pulver og piller....Håper du svarer meg om ikke lykke til videre:):)
næmen kjære vene da :confused: du må ikke gi opp så fort da...
Du har ikke muligheter til å evt. låne boka på biblioteket da ?
Hva har du egentlig spist ? det er mange karbofeller der ute som er lette å gå i hvis man ikke vet... Og er du ikke i ketose og spiser ketolysemat... da legger man på seg :(
Hold deg til 15 karber pr. dag, spis mer fett enn proteiner, drikk mye vann.
Spiser du mye salt, kan vann henge seg fast i kroppen en stund...
Du må ikke gi opp, dette klarer du :). Vi har alle så forskjellige vektreduksjoner, og hva som skjer på 4 dager betyr ingen ting. Du må sette deg et mål. Jeg har selv et mål om å nå idealvekten min 1.april. Det er langt frem i tid, men dette skal jeg klare. Jeg har lest boken kjempe nøye, og det er kjempe viktig. Ellers så må en bare være bestemt med seg selv, og ingen utskeielser. Vi er mange her inne som kan være med å hjelpe deg :). Er du med?
Dette spiser jeg som regel:
Frokost: 2 egg og bacon stekes i meierismør
eller eggerøre med fløte og skinke
Lunsj: bacon/kylling/skinke salat med agurk, paprika, litt tomat, ost, rømme
Middag: brokkoli, blomkål, løk, kjøttdeig i en form med fløte og ost
Ellers så drikker jeg 2 - 3 liter vann til dagen, vitaminene er kjempe viktig
Alt skal stekes i meierismør, få i deg mye fløte og fett
Jøss sitter her og trykker...og vips masse koselige svar...takk,takk alle sammen,ble så glad atter:):):)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.