benam sa for siden:
Hei!
Jeg er veldig glad i fiskekaker, men syns det er mye karber i de jeg har sjekka på butikken. Er det noen som vet om fiskemat med akseptabelt nivå med karber???:)
benam sa for siden:
Hei!
Jeg er veldig glad i fiskekaker, men syns det er mye karber i de jeg har sjekka på butikken. Er det noen som vet om fiskemat med akseptabelt nivå med karber???:)
mofe sa for siden:
.. bortsett fra ren fisk, mener du..?
Gerd sa for siden:
Spedd mat inneholder stivelse og gjerne opp til 6 karber pr. 100g :ja:
Det beste er å lage selv :ja:
Runegutt sa for siden:
Produktene fra Lofoten (t.eks Lofoten Fiskekaker) innholder en meget viktig ingrediens som div. andre produsenter ser ut til å ha glemt. Ingrediensen heter FISK.
Produktene fra Lofoten er helt fine på Fedon. Husker ikke karboinnholdet, men vesentlig bedre enn alle andre.
Produktene smaker nydelig, er produsert i regionen, men prisen er litt stiv.
benam sa for siden:
Takk for svar, alle sammen! Nå skal jeg sjekke om jeg finner oppskrift på fiskekaker!!:)
Runegutt sa for siden:
4-500gram fisk, 1/2-1 løk 1 egg en ts jbmk, foodprofessor til passe røre. Kan utvides med et par SS rømme.
Runegutt sa for siden:
Måtte bare ha med... PS 6,1g karbo i fiskekakene
Veggpryd sa for siden:
Fiskekaker og annen ferdigmat inneholder også MSG i tillegg til en del karbohydrater. Savner fiskekaker, jeg. :(
Runegutt sa for siden:
MSG er jo kjempesundt. "Det styrker skruen, og gir skjønn hud"
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.