< Tilbake til oversikten

Hei, er ny her og lurte på noen ting

clovek sa for siden:

hei siden jeg er nye her, lurte jeg og litt på min dag me mat, vente på boka mi så jeg vet ikke helt om jeg gjør det riktig. så håper noen kan si om jeg gjør det helt feil eller om jeg er på rette vei..
frokost:1 stk grønnsak og kjøtt muffins.( her e det kjøttdeig,brokkoli,paparika,bitte litt løk, stekes i godt me smør,. 5 egg og ost på toppen)
lunsj: 1 stk grønnsak og kjøtt muffins
middag: stekt i ovn kyllingsfile, brokkoli/blomkål mos, stekte grønnsaker og litt fløtesaus..

hmm. jeg er så elendig og rekne karbo, men trur jeg kom opp i ca 17 gram karbo..+ -
gleder meg til boken kommer, slik at jeg ikke virker så " lost" her inne.. hehe:rolleyes:

Gerd sa for siden:

Ser greit ut :ja:

Spis når du er sulten, og spis deg passe mett :ja:
Blir du fort sulten igjen, kan det være at du får i deg for lite fett.
Drikk masse vann

Og les boka godt når den kommer :D

Lykke til :heia:

clovek sa for siden:

takk skal du. det va lixom litt greit å vite om eg gjore det rette. glede meg til boken kommer og skal lese den godt.. e ganske bestemt denne gang. begynte egentligt 27 des 08, men då gikk jeg gradvis over til lavkarbo,og i dag va den første dagen over til ketolyse kuren..
va litt sulten i stad då spiste jeg litt fenalår, og det va jo akkurat som litt snadder.. .

e litt spent på denne kuren. det hele høres så rart ut.. spiss fett.. men jeg er kjempe spent og har høye forventninger av den..
til og med fått trenet i dag, så er riktig så stolt av meg selv.. hehe..

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.