Carisma sa for siden:
Hei
Jeg ser at noen har veldig store avatar-biler, men jeg får bare til å legge inn et lite et jeg... Hva er trikset?
Carisma sa for siden:
Hei
Jeg ser at noen har veldig store avatar-biler, men jeg får bare til å legge inn et lite et jeg... Hva er trikset?
Fedonisten sa for siden:
De som har store avatarer er støttemedlemmer......
Carisma sa for siden:
Hva er det i forhold til vanlige medlemmer?
forvirra...
:o
HP sa for siden:
MUP-ene har fått spesialbehandling da... :p
Anne sa for siden:
Vi betaler noen små kroner til driftsstøtte av dette Forumet. Lise og HP kan jo ikke ta dette bare av egen lomme....Carisma sa for siden:
Ah, da skjønner jeg! Thanx! :)
Nille sa for siden:
Carisma er MUP hun og ..... HP ?? Hallooooo ???
Nille sa for siden:
Og marianne, ----- og Zoë ........ skal ikke de få MUP'pet avatar de da ??
Nille sa for siden:
Og Fedonisten stakkar, hun har ikke fått sjokoladefargede bokstaver enengang, selv om hun har betalt og alt !!! :eek:
Fedonisten sa for siden:
...og Fedonisten!
Men Fedonisten vil helst beholde den avataren hun har altså!! Er så glad i musa mi veittu :D
nalana sa for siden:
Og jeg da, har muppet siden august, men har ikke plass til ørene mine engang
Carisma sa for siden:
Jeg la inn min MUP rett får jeg startet den tråden her, så det er ikke så rart om jeg ikke har fått noe tilganger enda.. :)
Ellers trenger jeg nok litt tid til å skjønne hvordan ting fungerer også... :confused:
HP sa for siden:
Mup-ene er spesial - som i muppettene... ;)
MHM som har fikset dem til de første mup-ene, og jeg har lastet opp via bakveien.
Har du en fin en går det alltids å legge inn en søknad... :snill:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.