Jeg skal ut på party med mine mamma-vennider om to uker, og lurer litt på hvordan dette vil påvirke min kur med tanke på vekt...
Dette har vært avtalt veldig lenge, og siden to av de som skal være med har blitt gravide..igjen(!) vil ikke jeg svikte de som er igjen med at jeg går på diett.
HVA drikker jeg den dagen?
Vi skal jo drikke en del også.
Jeg pleier nesten aldri drikke, siden jeg har to små hjemme, men når man først har sjansen så syns jeg det er dumt og bare ta et glass vin liksom...
Jeg liker øl og drinker, er ikke et typisk vinmenneske... =)
ååja, så jeg kan drikke vodka f eks med sprite zero??? såå bra da, da er kvelden kanskje reddet likevel?
vi skal ha vorse først og så ut på byen. men jeg pleier ikke drikke noe ute, drikker nok før jeg drar ;)
hehe,må føye meg inn under rekka som gikk på en stjernesmell med alkohol på ketose! tålte en fjerdepart eller noe av vanlig "dose".så kjør på forsiktig å kos deg:)
Jeg var på ica nær i dag, der hadde de lavkarbo rusbrus med navnet Vikingfjord icebreaker. Jeg ble litt nyssjerrig på smaken så jeg kjøpte en,men har ikke smakt på den så jeg vet ikke om den er god:)
Hehe, ja jeg minnes en middag med broren min. Etter en øl og to glass rødvin kom jeg flyvende hjem til min samboer og pratet bare babbel sammenhengende uten å trekke pusten i en time. :D
Hei.. er ny her og aner ikke hvordan jeg finner ut hvilke innlegg som relaterer til det jeg lurer på(?) men jeg skriver det her, fordi det har med drikking å gjøre, ikke alkohol riktignok,men.. Jeg er avhengig av kaffe, er det fy på ketolysekuren? (har ikke fått boka ennå) og hva med vann, er det bra? jeg drikker MYE vann...
Du kan jo prøve søk- funksjonen opp til høyre på den grønne linjen!
Du SKAL drikke mye vann, så mye du orker.
Det er litt karber i kaffe, for noen virker det som stopper på vektnedgang, for andre ikke!
Du må nesten føle deg frem hva din kropp tåler/liker!
Den er kjempe god :) Brukt den som "avlastning" fra øl under festivaler og kan absolutt anbefales.
Ang drikking av alkohol under ketose, så har jeg blitt kjempe dårlig av bare et par glass vin tidligere, og jeg bruker aldri bli dårlig. Ta det vedlig med ro og drikk mer vann enn alkohol så får du nok til å more deg hele kvelden i go'formen.
Husk, alkoholen forbrennes før karber og fett;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.