Jeg begynte så smått på lørdag, men skikkelig i dag. Eller, kall det hva dere vil, jeg gjør et forsøk iallefall, hehe :rolleyes: Jeg vet enda ikke helt hva jeg skal følge, men nå i starten vil jeg bare prøve meg fram litt, blir vel gjerne Atkins.
Iallefall, jeg føler meg så merkelig sulten, hele tiden nesten. I går kveld når jeg la meg, ble jeg plutselig så svimmel og rar i magen når jeg lå i senga. Og jeg brukte mange timer på å sovne. Jeg sovner vanligvis på null komma niks. Hadde spist kvelds ca 4 timer før.
Har bestandig vært en sukkerjunkie, og spist godteri daglig omtrent. Har hatt et stort sug for slik. Nå har jeg ikke spist noe slikt på et par dager. Tror dere det er derfor? Ellers syns jeg at jeg spiser godt, og jeg er ikke sulten-sulten, men bare rar sulten... :rolleyes:
Jeg skal kjøpe vitaminer iallefall.
Har ikke vært så ille i dag kjenner jeg med den rare følelsen, men har veldig vondt i hodet i dag. Går vel over igjen tenker jeg :)
Det beste av alt er vel at jeg ikke har søt-sug what so ever :D
Syns jeg ante det ja. "sma" lurte jeg på sist jeg var her.:D
Heisann sveisann, mamaria velger annet nick her.;)
Ellers, jeg har ikke pleid å være sulten, egentlig, kanskje spise litt tettere opptil når du legger deg?
Kult at vi er noen stykker som kjenner til hverandre da! :syklubb:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.