< Tilbake til oversikten

Uansett hva jeg søker på så kommer det ikke opp noe!

miss_chica sa for siden:

Jeg må da gjøre noe feil???
Hvor skal jeg skrive i søkefeltet?
Jeg tenkte å lage fylt squash til middag i dag, men jeg finner den ikke igjen... Vet jeg har sett bilde av den retten også!

Sånn går det når man er vandt til en annen type forum :(

Carisma sa for siden:

Som gammel support/helpdesk-medarbeider bare elsker jeg den sida :D

trillian78 sa for siden:

Ellers enig med Miss Chica om at søkefunksjonen inne på forumet er vanskelig å få dreisen på. Enten kommer det opp alt for mye, eller absolutt ingenting.

Noe som hjelper litt er å bruke "søk i dette forumet"-funksjonen, istedenfor "søk"-funksjonen. Ofte kan man jo gjette seg til hvilket underforum (f.eks "oppskrifter" eller enda bedre "middag") man skal lete i.

trillian78 sa for siden:

:lol: Det kan jeg tenke meg! Hjalp det?/Hjelper det?

Carisma sa for siden:

Dukket ikke opp før etter jeg hadde "moved on" til andre arbeidsoppgaver. men jeg forstår motivasjonen bak den for å si det sånn :stortsmil

Men tilbake til forumsøket; Jeg syns også det er vanskelig å velge om den skal søke i tråder eller innlegg. Finner alltid ut at jeg burde valgt det motsatte av det jeg gjorde... :rolleyes:

trillian78 sa for siden:

Jeg velger stort sett alltid tråder jeg da... Syns ofte man får mer relevante treff da. Og litt færre treff å forholde seg til... Men det er klart... Kommer man til en tråd med 758 innlegg kan det jo bli litt slitsomt å finne akkurat det du er ute etter i den tråden...

QueenConnie sa for siden:

helt enig!:eek:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.