Jeg må da gjøre noe feil???
Hvor skal jeg skrive i søkefeltet?
Jeg tenkte å lage fylt squash til middag i dag, men jeg finner den ikke igjen... Vet jeg har sett bilde av den retten også!
Sånn går det når man er vandt til en annen type forum :(
Ellers enig med Miss Chica om at søkefunksjonen inne på forumet er vanskelig å få dreisen på. Enten kommer det opp alt for mye, eller absolutt ingenting.
Noe som hjelper litt er å bruke "søk i dette forumet"-funksjonen, istedenfor "søk"-funksjonen. Ofte kan man jo gjette seg til hvilket underforum (f.eks "oppskrifter" eller enda bedre "middag") man skal lete i.
Dukket ikke opp før etter jeg hadde "moved on" til andre arbeidsoppgaver. men jeg forstår motivasjonen bak den for å si det sånn :stortsmil
Men tilbake til forumsøket; Jeg syns også det er vanskelig å velge om den skal søke i tråder eller innlegg. Finner alltid ut at jeg burde valgt det motsatte av det jeg gjorde... :rolleyes:
Jeg velger stort sett alltid tråder jeg da... Syns ofte man får mer relevante treff da. Og litt færre treff å forholde seg til... Men det er klart... Kommer man til en tråd med 758 innlegg kan det jo bli litt slitsomt å finne akkurat det du er ute etter i den tråden...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.