Jeg etterlyser som sakt en fuktsalat som passe til ketolysekuren, jeg elsker fukt og vil gjerne spise det hver dag! Så salaten trenger ikke å ha noe krem eller lignende, men er bare usikker på hvilken frukt og hvor mye av hver?
Er ikke så flink til å regne på karbohydrater, så det hadde vært fint om "målene" var ca. 1 epple, 1 mandarin osv..
Fruktsalat på ketolysekuren vil nok av natur være umulig, siden frukt inneholder en god del karber, om du ikke klarer deg med 1 spiseskje med fruktsalat, da..
Om du er nødt til å ha fruktsalat hver dag, og vil nok Lindberg være noe for deg, istedetfor ketolyse.
Det er ikke rom for frukt på ketolysekuren. Karbohydratene skal komme fra grønnsaker som vokser over jorda.Frukt har for mye karbohydrater og virker ugunstig på blodsukkeret.
Tusen takk for hjelpen, da blir det ikke 5 om dagen for meg, hehe... Da er det jeg som har missforstått boken, der er det nevnt mange forskjellige frukt og hva de inneholder av karbohydrater, så tenkte at det var ok å spise!
Hei. jeg har brukt heistad sin fruktcoctail av og til, der er det 5 karb pr 100 gr. så du får et pr skjeer og kose deg med:) Vet ikke om det e bra. men trenger noe frukt av og til
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.