< Tilbake til oversikten

Blir nesten deprimert

Dumsi sa for siden:

Har nå begynt å sette neg inn i Atkinson. KJøpt boka, lest litt, og begynt å sette opp liste/plan for intro... Men guri malla, alt virker så komplisert, jeg får virklig ikke tak på noe av dett ejeg.. Mister så mye av motivasjonen!!!! TRenger konkrete forslag.. huff..

donjuanwannabe sa for siden:

Da er det bare å hive seg ut i det. Bra at du har kjøpt boka da, da har du ihvertfall begynt en plass.

Nyttig lesning også her:

forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=419

forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=270

Og i mens du holder på med de første 14 dagene kan du også begynne å lese hva du skal gjøre etter at disse 14 dagene er ferdig. Evt. kan du jo gå enda lenger med intro, det er opptil deg, du har kontrollen nå.

:goodluck:

Dumsi sa for siden:

:veitikke: Jeg vet ikke jeg. Har fortsatt vanskelig for å tro at det skal funke, og alt som er sagt rundt det. Jeg trenger tid på å tenke. HVertfall etter at det har kommet ut at det kan forhindre graviditet. Kommer til å ha filosofien i bakhodet når jeg spiser da, men følge den slavisk.. jeg vet ikke jeg. Fortsatt ikek overbevist..

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.