Er du fra stavanger og går på ketolyse, les videre. Vi er en liten gjeng som har lufta ideen om et ketolystreff i stavanger. Men må først vite om det er noen interesse for dette. Skriv under her viss du kunne tenkt deg å komme. Får vi stor respons så tar vi ideen videre.
Ja ser ikke problemet med det. Poenget med treffet er å motivere, bli motivert, få nye ideer og dele historier. Vi som går på ketolyse skal jo over på lavkarbo den dagen vi er ferdig slanka, jaffal jeg. Så hadde vært gøy å lære litt om lavkarbo generellt også.
men, alle som er i nærheten av Stavanger kan vel få komme?
De som har lyst, liksom.. Men det er jo alt en fin gjeng,
Sett i gang og finn dato og sett opp liste :heia:
Alle venter vel på at noen andre skal sette igang å plukke en dato.
Jeg har dessverre ikke tid til å sette i gang noe.... Ny sjef på jobben og jeg er jo mrsfixerupper. Mye soms kal klaffe når folk flytter til utlandet og andre fra utlandet kommer hit. For et byråkrati !
Det er litt vanskelig med sånne treff. Jeg har arrangert noen på andre fora, men endte alltid opp med at det ble bestilt bord et sted og så avlyste omtrent 80 % i siste liten. Sist lavkarbotreff i Stavanger var det også mange som ikke kom, og det også uten å si fra, så jeg kjenner det irriterer meg litt. Vi hadde det superkoselig, men allikevel. Det er ALLTID mange som avlyser i siste liten.
Jeg kan stort sett alltid på kveldstid. Det åpner forresten en ny italiensk restaurant på Kvadrat om et par uker. Oj, det er vel ikke akkurat så lavkarbo, kanskje. :p
Jeg er enig med Nille.Alle sitter vel på gjerde og venter................Kaster ut et forslag på spisested for lavkarboer:Hva med Akropolis?Godt kjøtt med deilig gresk salat m.div.sauser..........................
London???? :eek:Ja,stakkars deg. Som en trøst foreslår jeg at vi finner en annen dato så du får sjansen til å være med. Har du et forslag?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.