< Tilbake til oversikten

Hvorfor går alt så mye bedre nå?

aggie sa for siden:

Jeg begynte på ketolyse 2. januar. På 10 dager har det rent av 4,5 kg, og jeg er både forøyd og forbløffet. Jeg har vært ketolysemenneske en stund, men med varierende resultat. Hva har jeg gjort nå som jeg ikke har gjort før?

kan det være:

• Jeg har drukket cola Zero i stedet for pepsi max?
  • Jeg har drukket lite vin. Kun 2-3 glass de siste 10 dagene (Forrige gang drakk jeg litt mer, men vinen med det laveste sukkerinnholdet)
  • Jeg startet allerede første dag med magnesium- og krom kalium kosttilskuddene?
  • Jeg bakte ketolysebrød allerede dag nr 2 , slik at jeg ikke har blitt drittlei egg og bacon?
  • Jeg har spiste minder mengder mat enn sist, kanskje fordi jeg startet 1. januar med svært lite mat i sin helhet, og fikk krympet magesekken?
  • har spist baconcrisp, men bare litt ( i motsetning til sist , da jeg kunne lange inn en pose å en kveld)

Er dette riktig, eller er det noen av disse teporiene som bare er tull?

Noen meninger?

Megvel sa for siden:

Bortsett fra at typen Cola ikke betyr noe, vil jeg si at alle de andre kanskje har positive effekter! :heia:

energibunten sa for siden:

hehe, kanskje du er rett og slett mer målrettet denne gangen ? Mye av det du skriver kan vitne om det ? Bra iallefall, stå på videre.

Carinus sa for siden:

Wow! Så flink du har vært!
Det har nok hatt en effekt alt sammen, vil jeg tro. (utenom colaen. ;))

Masse lykke til videre!

~Buble~ sa for siden:

wow - 4,5 kilo på 10 dager.......ønsker jeg og!!! Gleder meg til å veie meg på mandag. Da har jeg gått på ketolysekuren i en uke....spennende.

Du har vært kjempeflink :-)

Fungirl sa for siden:

Eg kan iallefall stemme i at brødet ikke gjorde noe for meg, da gikk eg opp i vekt.
Og en pose baconkrisp for dagen utgjør store mengder salt som binder vann så at du ikke gikk ned da kan jeg godt skjønner :)

Men du har vært kjempeflink nå og analysert de feilene du tror du har gjort og det har jo gikk veldig gode resultater :)

Torkil sa for siden:

Hei
Grattis med en flott start. Jeg tilslutter meg de som antar at du er mer målbevisst denne gang. Det er veldig viktig for et jevnt vekttap at man følger kuren nøye. Heldigvis er det så mange positive sider ved å gå på ketolysekuren, i tilleg til vekttapet, at det er ganske greit å leve med den strenge diett.
Hold fokus, så skal du se fortsatt fine resultater.
Lykke til
Torkil :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.