< Tilbake til oversikten

usøtet ketchup

#1

ayliah sa for siden:

hallois!!Fått boken til atkins..står endel oppskrifter der jeg gjerne vil prøve ..men i en av disse oppskriftene står det bruk usøtet ketchup..!!
Finnes det da??Noe snille sjeler der ute som vet hvor jeg kan få tak i det??:D


#2

HP sa for siden:

Har sett etter og ikke funnet noe... Tror du får mikse litt selv, med utgangspunkt i tomatpurrè.


#3

Iset sa for siden:

at ikke mange som lurer på slike ting tar turen i helsekosten? du hadde blitt forundret over det man kan finne der ;)

vi selger dette i helsekosten, men den smaker bæsj!!!!


#4

ayliah sa for siden:

at usøtet ketchup finne i helsekost..jeg så en der..men den SÅ jo "bæsj "ut også..hehe:p
tenkte jeg skulle prøve å mikse med tomatpure..men tomatpure er så beskt!!!!OG..jeg prøve å IKKE bruke søtningsstoffer heller..jeg tror ikke det er bra uansett!Ike smaker det godt heller...kommer til å bruke det litt i krem til sukkerfritt gele..men ikke til noe mer!
Hm...her er det bare å prøve seg frem ja..ler:)


#5

Skorpia sa for siden:

Bruk tomatpure på glass ikke boks, og tynn den med vann først før du tilsetter krydder mm. Den beske smaken du snakker om er nok fordi den er så konsentrert:)


#6

ayliah sa for siden:

Du er en knupp;O):D


#7

Maz sa for siden:

Atkins selger jo også Ketchup. Men kan jo ikke gå god for den for jeg har ikke prøvd.


#8

Skorpia sa for siden:

Litt utenfor tema dette her,men tomatpure er med;)

Da jeg var yngre og skulle lage pizza,smørte jeg rein tomatpure på den og krydra oppå med diverse,det ble som sagt ikke helt godt.
Men den dagen jeg fant ut at jeg kunne tynne ut tomatpureen med vann åpnet en ny verden seg for meg:-)
Pizzasaus laget med tomatpure,vann, tabasco og pizzakrydder er snadder:D
For noen år siden var det utenkelig å bruke tabasco selvsagt.

Men en ting som er sikkert,den beste ketcupen er den med riktig smak:-)


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.