Jeg har prøvd å finne ut av hvor mye KH det er i bacardi razz, men uten hell.. det står på vinmonopolet.no at den er kunstig søtet med bringebær og at sukkerinnholdet er ukjent..
Hvis jeg har forstått det riktig er det ikke noen KH nesten i ren rom, og lurer da på hvordan det blir med bacardi razz dersom det ikke er fruktsukker fra bringebær i..? Noen som har peiling??
Skal ut i morgen, og bacardi med sprite light hadde ikke vært dumt:D
Jeg pleier å drikke ken creek (rødvin). det jeg fant på vinmonopolet.no om denne var: Innhold: Alkohol 13,50% Sukker: 1,00 g/l Syre: Ukjent
Det må vel da bety at det er 0,1 KH pr. dl.? Leste i en annen tråd at man også skal ta med noe fra druesukkeret...? Men si at jeg regner 0,5 KH pr. dl, da?
Ellers for å svare deg over, så syns jeg det står noe nytt på alle trådene, jeg.. og forskjellige ting.. Er jammen ikke lett å finne frem i alle disse trådene:confused:
Men godt det er så mange hyggelige mennesker som vil hjelpe da:)
Ja sant det du sier.
Det jeg leste fra en matvaretabell var at Rødvin har 0,8KH per 100ml
Det blir 5-6 per flaske.
To flasker per kveld er lov med andre ord :)
shit, da har jeg vært slem mot en av kundene mine.
jeg er bartender av yrke. og det var en lavkarbo dame som spurte etter noe drikke som hun kunne drikke.. og jeg trodde virkelig det samme som trådstarter.
hmmm.
alle typer rom,rusbrus,øl er sukkerbomber.. vin eller vodka og sukkerfribrus er det som gjelder:)husk at en kropp som har alkohol innabords vil først forbrenne alkoholen før mere fett;)dermed kan man stagnere litt..
derfor er det supert for meg, som aldri rekker å drikke noen ting:p siden jeg alltid får ALLE andre fulle:p
vil ikke drikke i helgene? men vil få med seg festen? bli bartender på bygdepøbben!
bra trim, bra betalt (mye driks), og man holder seg LANGT unna visse alkohyler:p hehe
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.