< Tilbake til oversikten

Hvordan søke på oppskrifter, tråder o.l.?

Pombagirl sa for siden:

Jeg prøver å skrive inn et søkeord som f eks "oopsierolls", men får ikke frem oppskriftene, får bare frem en del blogger o.l.

Hva gjør jeg feil?
Vil ikke spørre på forumet om hjelp til oppskrifter o.l. hele tiden...:p

Carisma sa for siden:

Når jeg klikker på søk kommer det opp to forskjellige felt, et for forum og et for blogger. Skriver du i det øverste?
Forøvrig kan du prøve å skrive lavkarbo og det du søker etter på google så kommer det nesten alltid opp ting fra forumet her.

Pombagirl sa for siden:

Tusen takk for oppskrift!!:)

Jeg søker i den øverste, ja, som skal være den som søker i forum og ikke i blogger.. Men veldig lurt å søke på google, ja.. det tror jeg faktisk jeg skal prøve på litt fremover..
Godt det er noen som er smartere enn meg:p

Takk for svar!:)

Kitt sa for siden:

Det kommer også opp Tags og utvidet søk. Verdt å prøve, selv om google- trikset var veldig lurt!:D

Carisma sa for siden:

Er vel heller enn nærmest usunn hang til å bruke google til alt mellom himmel og jord :D
Hvordan levde man før den?? Det har jeg fotrengt tror jeg.... :rolleyes:

Carisma sa for siden:

Og apropos google, og siden det er fredag: en av mine favorittsider for tida er www.letmegooglethatforyou.com... :D Som tidligere support-medarbeider syns jeg den er hysterisk morsom, og ser definitivt hvorfor den er laget :lol:

Kitt sa for siden:

PC og mobil- telefon!
Trodde aldri jeg skulle ha behov for og langt mindre kunne bli avhengig av noe "sånt":D:D:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.