< Tilbake til oversikten

Fedon-snacks?

matitt sa for siden:

Nå har jeg gått over fra Atkins til Fedon, Atkins ble litt for "tøft" for meg :o På Atkins kunne jeg kose meg med ostechips og baconsvor, og sukkerfri sjokolade. Nå kan jeg ikke det, sukk. MEN, er det noe som har tips om Fedon-snacks? Synes de fleste tipsene jeg har sett er mere rettet mot ketolyse, dvs ofte med mye fett! Noen?

Carisma sa for siden:

Selv bruker jeg nøtter, avocado, noe frukt, bær og innimellom litt vaniljekesam.
Også kan du lage ostechips av lettost også.

matitt sa for siden:

Hehe, avocado? Tydelig at jeg har et annet syn på hva som smaker snacks, hihi. Men det er vel nettopp derfor jeg har blitt tjukk!! Lettost, sier du? Synes å huske at jeg brukte det ved en feiltagelse en gang, men den ville liksom ikke smelte? Men det er verdt et forsøk! Tusen takk for tips:)

Carisma sa for siden:

Nja, den smelter litt, men som chips så går det egentlig greit. kan virke litt tørt første gang, men er man desperat nok osv.. :D

Jeg syntes heller ikke avocado var snacks før, men sammen med litt spekeskinke funket den for å døyve suget. Og som guacamole!

luringen sa for siden:

mos cottage cheese i blender eller med stavmixer. oppi med litt frosne bær el heistad syltetøy
heistad gele og vanlijesaus
smoothies
krem med bær
ostekake

matitt sa for siden:

Luringen, er det Fedons ostekake du sikter til da? Finnes det en oppskrift?
Er det noen som vet om det er greit å spise litt sjokolade 86% ? Ett par ruter til kaffen, liksom... Eller vil dette bremse vektnedgangen altfor mye?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.