< Tilbake til oversikten

Føler meg dåååårlig!

fagremøy79 sa for siden:

ufff er på dag to på ketolyse å føler meg mildt sagt dårlig:(
skjelver,svetter(kaldsvetter)og er småkvalm....føler meg sulten selv om jeg spiser mye,og musklene er helt gele....:hylgrine:

hvor lenge vil dette vedvare??? har alle disse symtomene??? har foresten sprunget på do masse så det er vell en del veske som skal ut,har gått ned 1 kg siden i går!!!!:D

Venus sa for siden:

Det er helt vanlig, det går over, og det er også helt normalt
å løpe på toalettet..
:klem:

Hannehk sa for siden:

Dette er som sagt over her helt normalt og det går fort over :) Hold ut!

Megvel sa for siden:

Og ta deg en osteblings om det river. Husk vann og magnesium!

Minni1 sa for siden:

Føler med deg for jeg er der jeg også.

Det vil si jeg føler meg litt bedre i dag.

Var bare noen få dager som var skikkelig ille.

fagremøy79 sa for siden:

tusen takk for mange svar:)
kjempe kjekt å kunne spørre noen som har vert gjennom det samme før tidligere og som skal /er på samme steg i dietten som meg så jeg får tilbakemeldinger om dette er normalt og om det gir seg snart...:) biter tenna sammen videre:)

magdalena sa for siden:

Det går over:) Etter 4. dagen pleier jeg og bli duracellkanin. Ser støv overalt og mye som må gjøres. Eneste som stopper meg er poden som også krever sitt:rolleyes: Men det er deilig og strutte av energi da,men så skal det være sagt at pc i hjemmet stjeler en del av energien,og hvertfall tiden..

Nicpins sa for siden:

Jeg også. :D Deilig når ketoseenergien kicker inn. Men noen kan nok bli ganske dårlige de første par dagene ja. Husk at du er på avvenning - kroppen skal avgifte seg fra alle karboene den er vant til å få. Den protesterer litt i noen dager da ja. :ja:

Hold ut, det er verdt det!

Nisnen sa for siden:

Gå en lang tur så du blir varm.
Dette styrker deg både psykist og fysisk, endorfiner gjør veldig godt for kroppen :-)
Ubehaget blir ofte mye bedre.

fagremøy79 sa for siden:

ja tror jeg skal prøve å å meg litt mere turer,frisk luft hjelper på vanligvis om man føler seg litt uggen:)
skader ikke å mosjonere hvertfall:ja:

Nicpins sa for siden:

Bit tenna sammen, Fagre møy, det går over etter en fire-fem dager på det verste. Men det er jæ...lig mens det står på ja... :(

Jeg jobber med rehab av rusmisbrukere, og har egentlig funnet ut at det å slutte med karbohydrater gir samme slags abstinenssymptomer som når man slutter med diverse narkotiske stoffer. Samme symptomene som du skriver om øverst i tråden ja. :ja: Skremmende men sant. Derfor tror jeg at sukker og karbohydrater i store mengder egentlig er skumle giftstoffer som forgifter kroppen vår. Det er bare å se på avvenningsprossessen det.

God bedring-klem :klem:til deg, fra Nic

fagremøy79 sa for siden:

oj...:eek:det er litt skummel å tenke på..... men det er som du sier kroppen sin måte å kvitte seg med "giften"
begynner heldigvis å føle meg bedre nå:)

Nicpins sa for siden:

Glad for at du føler deg bedre! :klem:

Ikke sant, det er de samme symptomene?! Hvis du tenker på filmer du kanskje har sett, hvor narkomane ikke får i seg stoffet sitt?
Kaldsvette, hodepine, skjelvinger, beina som gele, kvalme...

Jau. Sukker er en skummel jæ... :eek:

fagremøy79 sa for siden:

ja det er helt sikkert:utenutryk heldigvis så vil ting bli supert etterhvert...(regner jeg med):)
er mer som en karbo junkie,men klar for å bli nykter:stortsmil

tusen takk for støttende ord og klemmer:klem:

fagremøy79 sa for siden:

tjoho!!!!!:D Føler meg i stor form!!! nå begynner energien å komme tilbake, bare litt svetting igjen,men pytt pytt.....
Hurra dette er gøy:lol:

Minni1 sa for siden:

Så bra.

:)

hyra sa for siden:

Heisann, er ei jente som må ta av 20 kg etter tvillingsvangerskap. lurer fælt på hva ketylose er??

sma sa for siden:

Da kan du lese her: www.ketolyse.no

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.