ufff er på dag to på ketolyse å føler meg mildt sagt dårlig:(
skjelver,svetter(kaldsvetter)og er småkvalm....føler meg sulten selv om jeg spiser mye,og musklene er helt gele....:hylgrine:
hvor lenge vil dette vedvare??? har alle disse symtomene??? har foresten sprunget på do masse så det er vell en del veske som skal ut,har gått ned 1 kg siden i går!!!!:D
tusen takk for mange svar:)
kjempe kjekt å kunne spørre noen som har vert gjennom det samme før tidligere og som skal /er på samme steg i dietten som meg så jeg får tilbakemeldinger om dette er normalt og om det gir seg snart...:) biter tenna sammen videre:)
Det går over:) Etter 4. dagen pleier jeg og bli duracellkanin. Ser støv overalt og mye som må gjøres. Eneste som stopper meg er poden som også krever sitt:rolleyes: Men det er deilig og strutte av energi da,men så skal det være sagt at pc i hjemmet stjeler en del av energien,og hvertfall tiden..
Jeg også. :D Deilig når ketoseenergien kicker inn. Men noen kan nok bli ganske dårlige de første par dagene ja. Husk at du er på avvenning - kroppen skal avgifte seg fra alle karboene den er vant til å få. Den protesterer litt i noen dager da ja. :ja:
Bit tenna sammen, Fagre møy, det går over etter en fire-fem dager på det verste. Men det er jæ...lig mens det står på ja... :(
Jeg jobber med rehab av rusmisbrukere, og har egentlig funnet ut at det å slutte med karbohydrater gir samme slags abstinenssymptomer som når man slutter med diverse narkotiske stoffer. Samme symptomene som du skriver om øverst i tråden ja. :ja: Skremmende men sant. Derfor tror jeg at sukker og karbohydrater i store mengder egentlig er skumle giftstoffer som forgifter kroppen vår. Det er bare å se på avvenningsprossessen det.
oj...:eek:det er litt skummel å tenke på..... men det er som du sier kroppen sin måte å kvitte seg med "giften"
begynner heldigvis å føle meg bedre nå:)
Ikke sant, det er de samme symptomene?! Hvis du tenker på filmer du kanskje har sett, hvor narkomane ikke får i seg stoffet sitt?
Kaldsvette, hodepine, skjelvinger, beina som gele, kvalme...
ja det er helt sikkert:utenutryk heldigvis så vil ting bli supert etterhvert...(regner jeg med):)
er mer som en karbo junkie,men klar for å bli nykter:stortsmil
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.