Har samme problem som deg. Sliter veldig med å drikke vann. Tvang i meg vann under et svangerskap så nå blir jeg kvalm av vann med mindre jeg er veldig tørst. Håper liksom på at det skal gå over.
Drikker Pepsi Max jeg også og stagnerer heldigvis ikke på grunn av det. Drikker også litt Fun light peach icetea. Ellers har jeg blandet litt fun light saft inn i vann for å få en liten bismak. Skulle ønske jeg fant drikke uten aspartam for det vil jeg egentlig ikke drikke.
Om du har ei stor vannmugge kan du putte alle mulige greier oppi vannet :) Hel chili eller jordbær er heller ikke så dumt :)
Ville investert i brusmaskin om jeg var deg, QueenConnie :ja:
Og ha en sånn stor imsdalflaske stående ved der du befinner deg. Ta en slurk i ny og ne bare, så får man i seg utrolig mye over tid. Også blir man avhengig, tro det eller ei :D
Har dere borrevann? Der jeg vokste opp hadde vi det, og jeg klarte virkelig ikke å drikke vannet hjemme. Så flyttet jeg for meg sjøl, og oppdaget at vannet der smakte mye bedre. Så om dere bare har borrevann eller annet "flatt" vann, finn noen som har bedre og få fyllt opp en kanne eller to. Eller kjøp en fem-liter. Det billige på rema er ikke så ille.
Coop fikk endel pes for noen måneder siden for å ikke oppgi rett sukkerinnhold i jucene sine, er det rettet nå? hvis ikke vet jeg ikke om det som står på den er helt til å stole på... :confused:
De unnskyldte seg med at de med karbohydrater mente rent sukker.. Noe mattilsynet naturlig nok ikke syns var en holdbar unnskyldning :rolleyes:
Hvis den er light og har mest blåbær er det vel ikke den væreste siden blåbær ikke har så mye karber. De værste var vel de tropiske.
Vann med vaniljestang oppi er kjempegodt,litt søtt
Vet ikke hvordan det er med karb.innhold da :confused:
Men trengs ikke mye så ille kan det uansett ikke være. Fikk det hos frisøren min en gang,kjempegodt.
Ha deti en stor mugge og setti kjøleskap,la vaniljestangen(innholdet) ligge en stund og trekke inn i vannet:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.