Ella-A sa for siden:
Jeg liker ikke vanlig farris, og vet at mye vann med smak er tilsatt karb, hvordan er det med bris og PLUSS? tror jeg liker bare PLUSS, og det er sikkert garantert karb i det.. Fant ikke noen tråd om dette :confused:
Ella-A sa for siden:
Jeg liker ikke vanlig farris, og vet at mye vann med smak er tilsatt karb, hvordan er det med bris og PLUSS? tror jeg liker bare PLUSS, og det er sikkert garantert karb i det.. Fant ikke noen tråd om dette :confused:
Gerd sa for siden:
Står det ikke på flaskene heller? :)
Gerd sa for siden:
Fant dette når jeg søkte litt i noen tråder :ja:
Ella-A sa for siden:
Men hvordan vet vi at farris pluss har mye karber? står ingenting på flaska og fant ikke noe om det på nettet. Er vel ca samme som Olden boble, men alikevel. Vil ha farris pluss.. :(
Kitt sa for siden:
Se nederst på denne siden
nellie sa for siden:
hvis det ikke står på flaska nå, så har de slutta å merke dem. For det sto der før:)
Theba sa for siden:
Vet desverre ikke mye om farris og sånt, men selv drikker jeg masse bonaqua lemon. Den er det ingen karber i. :)
Ella-A sa for siden:
takk for bra link kitt ! her ser det jo ut som det er bonaqua som er synderen. Skal ihvertfall kjøpe meg noe farris idag, er ikke gla i bobler nemlig, ikke i vann.. men vet ikke om det er bris eller pluss som er uten bobler, uansett vet jeg at lemongrass er ganske godt. Det er jo bedre å drikke sånn enn brus, da brus ofte trigger søthungeren, synes jeg da :)
Hannehk sa for siden:
Synes Farris uten smak er godt jeg, men hatet det før. Er i grunnen som kaffe man må venne seg til å drikke det. Kunne ikke klart meg uten iallefall jeg som er så dårlig på å drikke vann :rolleyes:
Kitt sa for siden:
MÅ jeg venne meg til det? Kaffe altså!:lol:
Har klart å bli over 40 år gammel uten å ha drukket en eneste kopp kaffe og vil helst ikke begynne med det nå!:confused:
Carisma sa for siden:
Jeg pleier å riste flaska litt og slippe ut mesteparten av kullsyra så den blir litt daffere jeg :rolleyes: Syns de vann med smak blir for intense i smaken, og takler litt "fres" bare ikke for mye.
Theba sa for siden:
ja, bonaqua silver lemon, som er uten kullsyre inneholder karber. Men bonaqua lemon (med kullsyre) er uten karber. :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.