< Tilbake til oversikten

lege??

m@nisha sa for siden:

jeg har ikke vært til lege å sjekket alt dette atkins mener man bør jøre....:confused:
jeg vill helst slippe...har ingen fastlege....venter på ny...i mellomtiden går jeg til en som såvidt kan norsk....:(

Summer sa for siden:

Det er lurt å sjekke, men det er ikke noe must.. Hvertfal ikke for deg som ikke er så veldig overvektig og bare skal litt ned :)

m@nisha sa for siden:

jeg har planer om å gå ned MYE...etterhvert....men jeg har jo alltid vært frisk og rask da...:)

Summer sa for siden:

Å, meg som husker feil da..:)
Fin signatur du har foresten! :)

m@nisha sa for siden:

ja må vært feil...jeg anser ikke 30kg som lite jeg da...:snill:

takk S

Kanel sa for siden:

Jeg var jevnlig hos lege og det føltes betryggende.
Nå er jeg heldig som har en lege som er tilhenger av lavkarbo-kost og har satt seg inn i hva det innebærer.
En knapt norsktalende utlending er det kanskje verre med...Men verdt å prøve?
Lykke til uansett!

Nille sa for siden:

Det går an å f.eks. si til legen at du skal legge om kostholdet og at du gjerne vil få tatt noen blodprøver på forhånd for å se utviklingen. Du behøver ikke si atkins, du kan bare si lavkarbokost.

Det skjønner han sikkert godt han også !! :)

En annen lur ting er å veie og måle før du begynner. Det er ikke alltid kiloene forsvinner så fort, og det er utrolig motiverende å se centimeterne forsvinne selv om vekta av og til står stille !! :snill:

Lykke til :D

m@nisha sa for siden:

jeg har målbåndet klart :)

tror ikke d blir noe legetime....har vært såå mye på vekta og til lege nå di 9 mnd jeg gikk gravid...så jeg klarer rett å slett ikke noe legebesøk og kontroller...:o
planen var å starte idag,men var så lite forberedt.ikke har jeg fått kjøpt inn noe av det jeg trenger...stress i helgen.dette er ikke for å få noen ekstra dager med gotter...var bare så lite forberedt idag.
må få lest litt til i bøkerne okså.
føler ikke at jeg forstår så mye som jeg burde.

men før uka er over SKAL jeg være en atkins tilhenger å gi 100% :)

Huldr sa for siden:

Hei m@nisha!

Tror det er lurt av deg å vente litt, jeg. Det er viktig å være motivert og forberedt! Det er vel ingen som tror du prøver å få noen ekstra dager med godter, men det er kanskje lurt å begrense seg litt med hensyn til det uansett, da... :)

Lykke til!

m@nisha sa for siden:

jeg starter på mandag nå som kommer...:)

å legetime blir det ikke noe av...var jo på slik 6 ukerskontroll etter fødselen nå for en liten stund siden....tenker det får være nok...der ble jo blodet og urinen sjekket...frisk som en fisk.....:)

nå er jeg litt mere inne på hva dietten går ut på,så jeg bjynner å føle meg klar :D

gleeeder meg til å starte på den å fortelle dere hvordan det går etterhvert,og kanskje komme med litt mas i ny og ne..;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.