Dante sa for siden:
Jeg prøver å søke etter oppskrifter med blomkål. Da får jeg opp alt mulig, men ikke oppskrifter med blomkål. Er det noe annen måte å gjøre søket på eller finnes det en annen måte å gjøre dette på?
Ja, jeg føler meg dum nå
Dante sa for siden:
Jeg prøver å søke etter oppskrifter med blomkål. Da får jeg opp alt mulig, men ikke oppskrifter med blomkål. Er det noe annen måte å gjøre søket på eller finnes det en annen måte å gjøre dette på?
Ja, jeg føler meg dum nå
Alyssa sa for siden:
Klikk deg inn på "oppskrifter" på forumsida, og "søk i dette forumet", da skulle du få opp oppskrifter med blomkål :)
Kitt sa for siden:
Har du prøvd det som heter Tag search?
Klikket på blomkål blant ordene som dukke topp og fikk frem 2 i hvert fall.
Er enig i at søk- funksjonen kunne vært greiere å bruke!
firren sa for siden:
Jeg synes også det er vanskelig å søke. Skjønner ikke helt hvordan denne søkefunksjonen fungerer i grunnen.:confused:
Zincite sa for siden:
Jeg synes jeg ofte får bedre treff når jeg bruker "utvidet søk". Det ligger under søk i den øverste boksen, da kan du legge inn litt forskjellige valg - f.eks søke i et fora - eventuelt med underfora - som oppskrifter, eller bare på middag som ligger under oppskrifter. Eller du kan søke på tråder startet av en bruker med flere valg. Det blir jo ikke "innertier" på alle søkene mine, men finner stort sett det jeg leter etter ;) om ikke alltid på første forsøk :D
[font=Comic Sans MS][/font]
Lykke til :)
mofe sa for siden:
Ja, lek litt med søkefunksjonen, spesielt den "utvidet søk".
Også har vi jo tag-sarch.. bare at det ikke er mye man får opp enda. Tror ikke det er som mange som enda har oppdaget at man kan legge til emneord når man starter en tråd, og det er jo avhengig av det :)
Dante sa for siden:
Takk for tips
Carisma sa for siden:
Eller bare google det, skriv lavkarbo.no blomkål f,eks. Da får du treffene herfra.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.