Jeg har selvfølgelig lest at man får mye mer energi av å følge ketolysekuren. Men kan man merke dette allerede etter en uke? Eller har jeg bare føler jeg meg bare mindre sliten fordi jeg har lest at jeg skal få mer energi?
Åkke som reell eller bare placebo-effekt, godt er det;)
Jeg fikk fort masse ekstra energi :ja: Og ting ble mye mer lystbetont :ja: [color=darkgreen][/color] Merker det allerede nå etter at jeg starta opp igjen for litt over en uke siden... Blir mer harmonisk også ;)
Atkins beskriver i induksjonen at energiboosten kommer sånn omtrent dag 5-6 og at de fleste plutselig blir veldig gira på trening og aktivitet... Kjempebonus, ja!
Jeg har til og med begynt å lage matpakkene våre kvelden før! Fikk kommentarer i går siden jeg hadde med meg avacado med rekesalat at det var noen som hadde god tid om morgenen... Men neida, jeg gjorde det kvelden før;)
Jeg fikk etter noen dager enormt med energi - begynte på ketolyse en mandag og mot slutten av uka var jeg helt turbo!
Mindre søvnbehov og fikk gjort ferdig mange halvferdige prosjekter rundt om i huset.
Jeg husker jeg slet med å få sove de første dagene på ketolyse....var superhyper og klarte ikke å roe meg ned. Lå bare å tenkte på hva jeg skulle gjøre dagen etter.....
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.