Snart to uker i ketose og vekta har ikke rikket seg. Tror det har sammenheng med alle mine håpløse jojoprosjekter og elendig forbrenning. Så kuttet jeg litt til i kh, plutselig kjente jeg noe begynte å skje noe ! I dag kunne jeg faktisk hoppe rett i støvlettene uten å sloss med glidelåsen. Magen er ikke lenger oppblåst, og ikke minst har jeg sovet kjempegodt de to siste nettene. Måtte for morroskyld på vekta i dag og følelsen stemte. Nå går det nedover !
Jeg vet ikke helt hvor langt tid det tok for meg, for jeg hadde en uke hvor jeg kuttet gradvis ned på karbohydratene før jeg satt igang skikkelig. Vil tro ca 4 dager for min del, var da jeg merket ånden og hodepinen første gangen. Nå er hodepinen 90% borte, ånden holder jeg i sjakk med SB12 og store IFA.
Veldig individuelt. For min del startet jeg i går, og sjekket akkurat om jeg var i ketose, noe jeg er. Så for meg tok det etter siste sjokoladebit mandag klokken 2230 til nå. Mulig jeg var inne allerede i går kveld, siden det kom en slik hodepine jeg er vant med at det kommer i starten på ketose, og aldri ellers. Den hodepinen kan også ha vært psykosomatisk. Uansett, den blir glatt reddet med en pille.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.