< Tilbake til oversikten

Regans tråd mot et slankere liv

Regan sa for siden:

Jeg har i dag tissa på en stix, og jeg er i ketose!
Startskuddet er gått, og jeg er i gang.

Jeg legger inn målene mine her i dag:

05.01

Legger: 42
Lår:73
Rumpe: 115
Mage v/ navle:106
Slankest på midje:88
Bryst:
Arm:

13.01.09
Legger: 42- 41
Lår:73- 68
Rumpe: 115- 113
Mage v/ navle:106- 106
Slankest på midje:88- 84
Bryst:
Arm:

Lava sa for siden:

:heia: lykke til videre!

Everio sa for siden:

Masse lykke til

Regan sa for siden:

Takk takk for lykkeønskninger!
Jeg hiver i meg mat og trives godt med å være på ketolysekuren!
Gleder meg til veiing også, ikke lenge igjen nå!:D

Lava sa for siden:

Dette er så bra! den ekle men deilige ånden, ketosestix med utslag osv,...
:heia:

Regan sa for siden:

oppdatert med cm.. synes det har gått radig så langt!!
og jeg har til nå gått ned fra 87-82,8.. Kanonbra
Jeg er iallefall fornøyd! :D

Regan sa for siden:

Hmm, ser du sier noe om den acetonlukta fra munnen, jeg har ikke fått den enda jeg... Er det rart?
:confused:

Regan sa for siden:

Fortsatt i ketose, og har vært det i ca 15 dager nå.. Digger følelsen. Er ikke sulten og søtsuget er minimalt. Fant også ut i dag at jeg fesk kan ha jordbær/bringebærsmoothie med fløte i.. Da tar man jo igjen masse fett derifra, og det passer meg supert!

Jeg har ikke veid meg i dag, og føler egentlig ikke for å veie meg hele tiden. Kanskje jeg er litt skeptisk på vekta, ikke vet jeg..
Men jeg har jo målt cm da. Og de fyker av. Sambo har lagt merke til at huden min er finere. Jeg er kvisefri og har alltid vært det, men jeg har nupper på bein og armer, og de blir det mindre av for hver dag.. Herlig!

Ellers er alt bra. Kondisen har blitt bedre, pga ny jobb hvor jeg springer mye. Men overskuddet jeg har fått kommer nok fra ketolysekuren! Er jo såklart fornøyd med det. Jepsi pepsi.. Ikke mer å komme med for i natt..
Håper at noen gidder å lese, samtidig som det faktisk er ganske så genialt å ha skrevet ned hvordan man har det underveis, for sin egen del også!
:D

Everio sa for siden:

Innom for å ønske deg god helg og :heia: litt. Synes du er kjempeflink :klem:

Regan sa for siden:

Hei der Everio og takk for god helgeønskning!

Jeg må si at jeg føler meg veldig bra nå altså. Vekta går nedover, og humøret går oppover. Nå er det 4 kilo til, så er jeg der jeg var før jeg fikk dattera mi. Har jo planer om å gå ned enda mer enn det, men gu' for en herlig følelse det er å gå ned!

Er på jobb nå, og ble tilbudt kjeks av bakvakta. Sånne gode coockies med masse sjokolade. Men vet du, det frista ikke i det hele tatt. Sikkert pga at jeg har spist masse god mat før jeg gikk på jobb, og så mye fordi jeg ikke vil ødelegge det faktum at jeg er i ketose og har vært der i 2 uker. Jeg vet jo at det funker. Så i kveld har jeg med meg 1,5 l Pepsi Max.. Min gode kjære Pepsi! Totalt avhengig av den ja! Ellers så er det jo en suppepose til i natt rundt 3-4, om det blir totalt krise.. Liker ikke å spise så mye på natta, dårlig forbrenning (eller kanskje ikke når man er i ketose?) og mange går opp ivekt...

Jaja, da får man ta fatt på arbeidet, selv om jeg nok kommer til å lese litt her inne! We slankes da, folkens! :D
Sov godt JA!

Everio sa for siden:

Kos deg på nattevakt :klem:

nøtta sa for siden:

man skal spise hver ca hver tredje-fjerde våkne time når man er i ketose, så bare spis du ;)

God nattevakt!

Regan sa for siden:

Natta er god og alt er godt!!
Men seriøst, spise såååå ofte.. :eek:
Makter jeg det da? :(

Damita sa for siden:

Tasser innom dagboka di.. Her var det mye koselig å lese. Ser du er veldig flink. :stortsmil
Vær stolt av deg selv!

:_punk: videre :D:D:D

Minni1 sa for siden:

Så flink du er.

Syns også det er vanskelig å spise hver 3 -4 time. Blir liksom ikke sulten. men prøver å ta litt når det har gått rundt 3 timer.

Ha en fortsatt fin nattevakt. :)

Regan sa for siden:

Når jeg begynte den 5.1 så veide jeg åttisju kilo, etter å ha vært på vekta i dag så var den nede på åtti,fem. Ikke gale, ikke gale! Buksene som før satt som pølseskinn (ifølge sambo) sitter løst, og mellomrommet mellom beina holder på å komme tilbake. Jeg sliter litt med leggkramper i dag, men det er nok bare fordi jeg har glemt å ta Magnesiumen min i dag.. Småtravelt kan man si, men sånn er det noen ganger.

Jeg har heller ikke fått målt meg med målbånd i dag, men håper på å gjøre det i morgen!

jeg har vært litt syk i det siste med oppkast, svimmelhet, vondt hode og kvalme. Jeg fikk ikke i meg mat i det hele tatt neste, og ikke mye drikke heller, men er på bedringens vei. Må innrømme at jeg sprakk og hadde en pose med pulverpadder.. Håper bare ketosen overser den!! ;)

Jepsi pepsi!!
Ikke noe mer å meddele i kveld. Nattevakter er fine, og nå har jeg bare 6 timer igjen! Jeg heier på megselv!

Slankes alle sammen!

Damita sa for siden:

:heia::heia::heia:
Heier på deg jeg og :stortsmil

:_punk:

Damita sa for siden:

Innom med ønsker om en alldeles nydelig dag :klem:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.