< Tilbake til oversikten

Motivasjonsbilde

*lilje* sa for siden:

Er det mest motiverende å henge opp bilde av seg selv på kjøleskapet slank eller tjukk??

Megvel sa for siden:

Vil tro at det kommer an på? Hvordan du føler det når du ser på dem? Den som får deg til å tenke "HÅPLØST!" henger du IKKE opp...

Om du bruker et tynt bilde med en affirmasjon på burde det jo være positivt?

Kitt sa for siden:

Jeg hadde et grusomt:eek: bilde av meg selv på kjøkkenskapet, men ble fort "immun".
Et bilde av hvordan jeg en gang hadde sett ut, flott, slank, var mye mer inspirerende for meg. Fikk på en måte et positivt, indre bilde av meg selv i stede for et negativt!

Hmmm, minner meg på å henge opp bildet igjen!:)

Grovsnus sa for siden:

Så absolutt ett bilde fra den gang da du såg ut som du ønsker å bli.
På alle slags kurs i positiv tenkning så fokuseres det på at en skal tenke på det en ønsker å bli. Ikke uten grunn.
Og for hver kg du mister så ser du at tankegangen er riktig.Du nermer deg målet.
Hvis du ønsker deg en mercedes, så henher du ikke et bilde av en vraka lada (ikke et vondt ord om lada). men en viss forskjell er det.

Mvh Grovsnus
Ha en fin dag

Everio sa for siden:

Må nok finne frem ett bildet fra når jeg var ung og slank ja :) Det er den jeg vil bli igjen (ihvertfall utenpå)

Kommer nok til å ha NÅ bildene liggende på pcèn, til skrekk og advarsel og glede meg til de blir FØR bildene :)

Håp_80 sa for siden:

Dette var en lur ide:D Skal se om jeg finner noen bilder fra min slanke tid, bare så synd at vi på den tiden ikke tok så mye bilder, var i begynnelsen av 20 årene og tenkte ikke på dette med å ta bilder så mye som nå:rolleyes:

screwball sa for siden:

Haha, denne var god, så sant så sant.
Har også hørt noen anbefale at man kan henge opp bildet av andre som man vil se ut som...men her er vel en fare for at man kan stile litt ve høyt, jeg får liksom aldri kroppen til David Beckham uansett (for så mye jobb er jeg ikke villig til å legge ned, skal jo ha et liv også).

Skippy sa for siden:

Jeg vil også ha kroppen til Beckham, får høre med gubben om han ikke skal begynne å trene litt:D.

screwball sa for siden:

:stortsmil
Ha ha, fikk meg en god latter, den var god!!!

HenriettKK sa for siden:

Begge deler er vel egentlig insiperende for min del.

Torkil sa for siden:

Hei
Kanskje henge opp begge billeder da er det psik og gulrot.
Og så kan du jo dele før- og (etterhvert) etter-billede med oss?
Lykke til
Torkil:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.