Nå er jeg på min femte dag (eller noe rundt der) med lavkarbo, og jeg har hodepine noen dager nå - Greit nok. Men nå føler meg så uggen i kroppen, nesten litt nervøs som om hjertet mitt styrer fælt, små-kaldsvetter og er litt småkvalm. Jeg er ikke av den nervøse typen egentlig så jeg lurer jo litt på om dette kan være kostholdsforandringene som herjer?
Jeg vet at hodepine er veldig vanlig i starten, men alt dette andre?:(
Magnesium,magnesium,magnesium....does wonders!:)
Du må få i deg kosttilskuddene jente ellers får du slike reaksjoner. Drikk mye vann også slik at du får renset kroppen skikkelig:)
Nei, har ikke tatt noen kosttilskudd enda. Nå følger jeg ikke noen spesiell type kostholdsfilosofi, slik som ketolysedietten, men tror faktisk ikke jeg er i ketose da jeg har fått i meg mer type Fedon-basert antall karbohydrater.
Men magnesium er kanskje et must alikevel, eller hvordan er det med kosttilskudd om man ikke er i ketose? Er det nødvendig?
Sorry..jeg vet ikke svaret på spørsmålet ditt jeg.. Men jeg TROR at du bør ta i hvert fall magnesium..sånn at hjertet ditt stopper igjen holdt jeg på å si :lol:
Jeg ville nok kjøpt meg skikkelig vitaminer. :ja:
Du kan bruke ketolysevitaminene selv om du ikke går på slik kur. Det spurte jeg Torkil om en gang, og jeg har brukt de hele tiden under vedlikeholdet :ja:
Tenkte jeg skulle dele kunnskapen min med de nye :rolleyes:
Av en eller annen grunn var det ikke så vellykket :lol:
Stakkars Devana..:lol: LYKKE TIL!! :heia:
Hehe...Tok visst ikke lang tid før jeg kom på et nytt spørsmål. Snoket litt rundt i nettbutikken på ketolyse.no, MEN: Der er det jo magnesiumtabletter - Greit nok. Men burde jeg også ta "Ketolysetabletter : Krom+kalium+Kalsium mm." og "Ketolysetabletter : Selen + sink + vitaminer"? Noen som vet? Ble plutselig veldig mye vitaminer i forhold til en liten stusselig vitaminpille man kjøper på apoteket.:confused:
Ser at du allerede er på bedre veier enn med disse vitaminbjørnene, men ville bare nevne at de er søtet med aspartam - som ikke akkurat er det mest anbefalte søtningsstoffet som finnes.
Lykke til videre og håper formen er bedre! :heia:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.