< Tilbake til oversikten

Jammen er jeg tilbake ...

upsidaysi sa for siden:

jo da..her kommer jeg tuslende tilbake gitt...

nå skal både jeg og sambo ha full skjerpings...levd i et år med totalt feil kosthold :( jeg har slitt med mye på det psykiske plan..og det har ikke akkurat gjort saken lettere...

nå vil jeg og skal klare å kjøre dette på rett hold...
men jeg trenger hjelp og veiledning..har vel ca 1000 spm jeg lurer på.... iallefall sånn etterhvert..

slik vi foreløpig har tenkt det..så kutter vi ut brød, og spiser lite eller ikke noe ris, potet eller pasta.

mye grønt, og mye rent kjøtt..med god saus til :D

fiberrik kan eventuelt være erstatter for brød til frokost :nikker:

vi har jo ei lita ei på to år også..tenkte at vi skulle ha mye mat hvor hun også kan spise det vi har..men da med tilbehør som en potet eller litt ris og slikt...

nå må jeg dyppe ned i middagsoppskriftene deres..og se hva jeg finner..

og om dere har tips, veiledning, gode oppskrifter, gode tips til lunsj til en som er konstant i bilen...så er jeg svært takknemlig..

har forresten også søkt hos både tonsåsen og nimi...og tonsåsen ringte meg i dag..og regnet med en ventetid på ca 5 mnd... vil lavkarbo kost kræsje helt med tonsåsen sin filosofi? Noen her som har vært hos de?

Gerd sa for siden:

Ønsker deg lykke til :heia:

Tonsåsen er jo i mitt nærområde... Og der er det mager kost som gjelder. Svigermor har vært der, fikk god hjelp.... Men hadde ikke noe hjelp eller oppfølging etter oppholdet, så da var det fort tilbake i gamle vaner :ja:

smilefjes sa for siden:

Mitt beste råd skal du herved få:
Finn et opplegg med mat du virkelig liker å spise. Da føler du ikke at du forsaker noe og føler ikke for å sprekke.

Vesla kan spise det dere spiser, og en potet eller skive brød ved siden av.

Finn et opplegg som passer for deg, sett deg godt inn i hva det går ut på så du ikke bruker opp motivasjonen din og ikke lykkes. Og kos deg med maten. :)

Fungirl sa for siden:

Velkommen tilbake og masse lykke til :)

Enig med Smilefjes, finn det som passer for deg :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.