< Tilbake til oversikten

Ja da var det på an igjen etter jula

Nitja sa for siden:

Har ikke turt og gå på vekta for og se om den har gått opp noe så her er det bare og starte på ann igjen og vente til fredag for og se om det har skjedd noe :-)

Torkil sa for siden:

Hei
Jeg tror ikke du er den eneste som etter julefeiringen trår på vekta som om det skulle vært en landmine.
Vennlig Hilsen
Torkil:D

Gerd sa for siden:

Lykke til :heia:

Areola sa for siden:

Nei, og jeg tror min biter i tillegg :o

Lykke til Nitja!

Magga Dutti sa for siden:

Hei alle. Nå er det lenge siden jeg har vært her. Gikk ned 13 kilo i høst, men droppet etterhvert ketosen selv om jeg ikke er ferdigslanket. Har holdt meg på samme vekta hele tiden etter det. Har spist alt jeg har hatt lyst på i jula, og var veldig spent på vekta i går, men det var bare opp ett kilo. Nå er det på'n igjen, og de siste 10 kilo skal av til sommeren.
Nå er jeg full av motivasjon og pågangsmot, og håper alle andre også finner den.

Anne sa for siden:

:D Melder meg inn i klubben....:p

Nitja sa for siden:

Takk for det :-)
Denne gangen er det fult kjør, skal i komfirmasjon til broren min 10 mai og denne gangen skal bunaden passe til meg også :-P
Har ikke brukt bunaden siden før jeg ble gravid så i år skal det bli bunad på meg også :-)

Lykke til alle sammen i år greier vi det :-)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.